Odpowiedz

nie udało się pobrać danych - błąd

[ Edytowane ]

Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.

wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1

Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia

Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony

Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"

I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1 z 5 (32 996 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd

Zainstalowałem androida 5.0.1 na LG G3s (standardowe oprogramowanie) i przy ponownej próbie aktywacji karty mastercard mam ten sam błąd Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 2 z 5 (32 939 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd

Jako że nie mogę edytować swojego postu więc napiszę drugi

 

Problem rozwiązany, aby ponownie aktywować płatności HCE, w głównym oknie Moje ING wchodzimy w Karty i płatności telefonem>Mastercard w telefonie i wybieramy opcję "aktywuj płatności"

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 3 z 5 (32 930 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd

@Stanislaw1988 Cieszę się, że udało się aktywować HCE. Swój post możesz edytować przez wybranie "Opcje", a potem "Edytuj odpowiedź".



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
798
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (32 921 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd


Jamniczek pisze:

Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.

wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1

Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia

Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony

Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"

I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.

 

 


@Jamniczek Aby sprawdzić dlaczego tak się dzieje w Twojej aplikacji, prosimy wyślij do nas wiadomość z tymi danymi przes swoją bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
798
173
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (32 917 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

To być tam wymusza ciemny system, niektóre aplikacje tak się przestawiają. ING niestety nie chce. Nie szperałem w ustawieniach. Za to widziałem, że mbnak giełda ma możliwość zmiany motywu. W niej ładn

...

21-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Dlaczego nie nadążacie za rynkowymi standardami?

21-03-2025
Re.: Tryb ciemny

mBank nie ma ciemnego motywu w apce

21-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy