16-09-2016 13:56
@Szaman Stale pracujemy nad optymalizacją. W najbliższych aktualizacjach poprawimy jej wydajność.
29-09-2016 10:28
NataliaJ pisze:cześć,
@pepto aplikacja mobilna Moje ING mobile jest aplikację dedykowaną na smartfony, a nie na tablety. Z racji tego, że jest to aplikacja hybrydowa i posiada w sobie części natywne, to nie będą one wyglądać tak dobrze na tablecie, jak wyglądają na telefonie. A o responsywności mówimy w kontekście bankowości internetowej Moje ING. Jeśli otworzysz Moje ING na tablecie to zobaczysz, że dopasuje się do Twojego urządzenia i każdego innego
jeśli info o tabletach nie jest wystarczająco widoczne to postaramy się to poprawić.
pozdrawiam,
Natalia
Skoro to strona opakowana w kilka kontrolek systemowych to... powinna działać niemalże jak w przeglądarce, więc ktoś tu albo nie wie co mówi albo celowo uskutecznia farmazonowanie
A co do cudownej aplikacji mobilnej i jej 'optymalizacji' - to jest strona w JS (który jest kulawy i potrafi 'zabić' nawet najnowsze procesory intella) więc jakbyście nie stawali na głowie to toto nie będziem uliło mniej. Polecam w centrali zmienić najnowszy sprzęt i testować na tym co jest popularne - laptopy z marketów i inne low-end.
PS. Ocena aplikacji w play store spadła z 2,6 na 2,1 -- po prostu brawa i oklaski ciekawe czy osoba odpowiedzialna za tego potworka jest z siebie dumna (i czy ma jeszcze pracę )
29-09-2016 10:39
Zabawne, hiszpańskie ING przeszło taką samą metamorfozę (aplikacje są chyba tożsame, a przynajmniej są mocno zbliżone - nowa też dostała strasznej choroby zwanej bąbelkizacją ) i... użytkownicy na nową też narzekają ulubiony komentarz: "no fajnie, jest bardziej nowoczesna ale... nie działa" i to podsumowuje całość starań ing...
29-09-2016 12:30
29-09-2016 12:35
Ekhm, jeżeli przekikanie się na telefonie przez Magiczne Kółeczka zajmuje kilka minut (lub więcej) i to samo można zrobić w starym systemie w kilkanaście/-dziesiąt sekund to nie, nowa aplikacja nie działa.
A co do zapewnień - ING może sobie zapewniać, ale ta aplikacja jest źle napisana od samego początku i jakby jej nie optymalizowali i jakby nie stawali na głowie to nie będzie działać chociaż w połowie taka szybko jak poprzednia wersja
03-10-2016 23:41
Zainstalowałem obok jeszcze działającej starej tą nową wersję na Androida 6.0.1 , który posiadam.
Działa zdecydowanie szybciej jak jakiś czas temu ale nadal wolna. Stara przy tym to był jak gepard do żółwia.
Optymalizacja jeszcze mocno do poprawy!!!
Kilka uwag
1) Jaki spec wpadł na pomysł, że w nowej nie ma klawiatury tylko numerycznej? W starej była tylko numeryczna i palcami od nogi mogłem wbijać PIN. Teraz jest cała alfanumeryczna i trzeba celować w cyferki. Komu to przeszkadzało? Zmienicie to w końcu na tylko numeryczną?
2) Kolejny durny pomysł. W starej wersji miałem ciche powiadomienie o ruchach na moich rachunkach jako wiadomości push. Wystarczyła tylko dyskretna wibracja.
Obecna brzęczy jakimś dźwiekiem. Dlaczego znowu dobry pomysł zmieniona na zły?
04-10-2016 21:13
No przecież już odpowiedzieli:
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.
Nie bo nie. Ponieważ tak jest lepiej bo inaczej czyli nowocześnie. Ważne są zmiany dla samych zmian, nie ważne czy na lepsze czy na gorsze. Podobnie sprawa wygląda z MS Office/Windows itd. Przykłady można wymieniać bez końca. Takie czasy nastały, że jak się czegoś nie zmienia to znaczy, że firma się nie rozwija. Tu zmienimy logo, tu obrazek, tu klawiaturkę i już jest postęp. Nie martw się, za parę lat w kolejnej odsłonie systemu ING przywróci taką klawiaturkę jako rewolucyjną nowość ułatwiającą logowanie.
01-11-2016 10:57
Aplikacja w wersji na telefon wg mnie działa obecnie bez zarzutu. Natomiast w wersji na tablet (Nexus 9) wiesza się w momencie próby wylogowania z aplikacji.
Proszę o poprawienie, ponieważ zrezygnowaliście Państwo z ING Mobile HD - pozostała mi ING Mobile dla przedsiębiorców, która wygląda na tablecie po prostu fatalnie...
Druga sprawa: w listopadzie miały być uruchomione płatności HCE, czy coś się zmieniło, czy zostaną wprowadzone zgodnie z planem?
02-11-2016 10:49
@HansHawk Aplikacja INGMobile dla przedsiębiorców jest przystosowana na telefon. Jeżeli masz u nas konto osobiste, to na tablecie możesz korzystać z usługi Moje ING na przeglądarce internetowej.
Jeżeli chodzi o HCE, to planujemy wprowadzić na przełomie 2016/2017 roku. Na naszym blogu możesz sprawdzić jakie funkcje chcemy dodać do aplikacji Moje ING mobile.
05-11-2016 07:04 | Edytowano: 05-11-2016 07:08
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S