@MateuszF po co mam cokolwiek zgłaszać, skoro zjawisko jest znane od przynajmniej kilku miesięcy i u wielu użytkowników? Szkoda mi czasu na to.
Ogólnie zrozumiałbym takie działanie, gdyby było odwrotne - tj. mamy odblokowany telefon, jesteśmy w aplikacji banku, wtedy mamy "nieme" powiadomienie a przy zablokowanym telefonie mamy i dźwięk i wibrację. Niestety jest na odwrót, ale co zrobić, skoro najw
@AgnieszkaBin@MaciejB w mojej ocenie to jest błędnie napisana aplikacja i stąd wynika to zachowanie, które u mnie też się pojawia. Aplikacja po prostu wysyła "głuche" powiadomienia, kiedy telefon jest zablokowany (nie ma dźwięku, nie ma wibracji, ale podświetla ekran blokady). Natomiast kiedy telefon mamy odblokowany to powiadomienia są zarówno z wibracją jak i dźwiękiem. To już co najmniej rok a
@AgnieszkaS wiem jak to działa, ale jednak jest tam podany numer konta i pytanie zasadnicze brzmi: co się stanie jeżeli ktoś zleci przelew na to konto? Bo rozumiem, że ja z poziomu Moje ING nie mogę zlecić takiego przelewu, tak? Ale co z przelewem spoza ING?
Przy tym rachunku, jak przy innych, widnieje numer konta. Czy to oznacza, że można normalnie zrobić przelew na rachunek SmartSaver? Jeżeli tak to jak oprocentowane będą środki pochodzące z takiego przelewu? Czy standardowo, do wysokości 5000 PLN 2,50% i powyżej 0,70%?
@AgnieszkaS ustalcie proszę jedną i prawdziwą wersję w tej kwestii - ja najpierw zostałem poinformowany, że wystarczy zastrzec kartę. Później dostałem informację, że jednak muszę iść do oddziału i wypowiedzieć umowę, bo inaczej po upływie ważności karty zastrzeżonej przyślecie mi nowy plastik i wtedy znów będą naliczone opłaty. Poszedłem do oddziału (Plac Unii w Warszawie) - tam dostałem informacj
@ŁukaszW@MonikaC jak idą prace? Kiedy możemy się spodziewać powrotu powiadomień? Zapowiadany marzec dobiega końca... Wczoraj po jednej transakcji dostałem jakieś zagubione powiadomienie o transakcji, ale na 0,00 PLN...
Niestety, właśnie nie wiadomo czy to w ogóle zostanie naprawione... Również od początku roku zgłaszam ten problem, rozwiązanie miało przyjść w marcu, a tu zbliżamy się już do połowy miesiąca i jak powiadomienia nie działały, tak nie działają
Już napisałem w bankowości i czekam na odpowiedź. Oczywiście w międzyczasie te transakcje się pojawiły, ale problem jest inny - ta sytuacja się powtarza, a przez to brakuje wiarygodności Mojemu ING, zwłaszcza w przypadku, gdy nie działają również powiadomienia dla kart kredytowych...
@MonikaS braki w historii zdarzają się regularnie - dziś rano ostatnią transakcję miałem z soboty 3 marca, mimo, że dokonywałem transakcji w poniedziałek i wczoraj też. Teraz pojawiła się transakcja poniedziałkowa, ale wczorajszej wciąż brak. Z czego to wynika?
Teraz wróciła również karta debetowa, ale, szczerze mówiąc, mocno mnie to zaniepokoiło, zwłaszcza przy tym, że nie działają powiadomienia dot. transakcji kartami kredytowymi.
Napisałem i załączyłem screeny. Nie widzę tego ani w sekcji "Karty i płatności telefonem" (widzę tylko BLIK) ani w "Moje finanse". Zniknął również "bąbelek" dotyczący wykorzystania karty kredytowej ze strony powitalnej w aplikacji iOS.
W Moim ING wchodzisz w "Karty i płatności", wybierasz kartę zbliżeniową ING i wtedy masz tam opcję "Podłącz konta walutowe". Cała operacja prosto, łatwo i przyjemnie, korzystałem tak w wakacje płacąc w EUR.
Dalej niestety nie działają te powiadomienia... nie może to być kwestia ustawień po mojej stronie, ponieważ regularnie dostaję powiadomienia dotyczące chociażby: wypłat z bankomatu, przelewów między własnymi kontami, przelewów, które zlecam na zewnątrz banku jak również przelewów, które przychodzą na konto osobiste.
Niestety staje się to coraz bardziej uciążliwe, polegałem na nich, dawały jakieś p
Wszystko jest tak, jak było przed pracami serwisowymi. Powiadomienia o transakcjach kartą nie działają dalej niestety... Czekam w takim razie na odpowiedź i rozwiązanie problemu.
od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.
Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...
U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.
Przykładowo mamy ustawione zaokrąglanie kwoty do pełnych 10 zł. Płacisz kartą kredytową 15,80 zł, kwota zaokrąglenia wyniesie wtedy 4,20 zł i ta kwota jest przelewana z RORu na Saver. Kwota ta nie wchodzi w obciążenie karty kredytowej.