27-11-2017 19:04
W tym rzecz właśnie, co do możliwości konfiguracji ustawień i szczegółów pozostawiam bankowi.
Natomiast nie wiemy tego, na ile poważna może być taka skala przykrych doświadczeń, a publicznie czy nawet w rodzinie nikt się też do swoich strat nie przyznaje.
Także myślę, że jest tutaj w ,,Powiadomienia PUSH,, duże pole do manewru, dla tych co nie będą w nie zaglądać i się umartwiać, wystarczyłyby ustawienia standardowe aplikacji. Dla lubiących lepsze rozwiązania, ręczna i automatyczna konfiguracja.
12-03-2018 18:45
13-03-2018 10:25
Niestety, właśnie nie wiadomo czy to w ogóle zostanie naprawione... Również od początku roku zgłaszam ten problem, rozwiązanie miało przyjść w marcu, a tu zbliżamy się już do połowy miesiąca i jak powiadomienia nie działały, tak nie działają
13-03-2018 18:43
Pracujemy nad powiadomieniami PUSH do kart kredytowych. Obecnie nie mamy dodatkowych informacji.
18-03-2018 19:47
NIe rozumiem dopiero teraz do was dotarło ze wasze bankomaty w oddziale nie działają?
12-07-2025Dziękujemy za sygnał i zgłoszenie. Przekazaliśmy je do działu, zajmującego się naszymi urządzeniami.
12-07-2025Witam, czy ING zmierza do powrotu zeby ludzie znowu chodzili do banków, zeby moc wplacic badz wypłacic pieniadze, bo duzo osob niechce trzymac pieniedzy na kontach. Dwa tygodnie temu mialem duzą ilość
... 12-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |