14-11-2017 11:11
Szanowne ING, czy doczekamy się konfiguracji (personalizacji) powiadomień PUSH w aplikacji?
15-11-2017 05:47
15-11-2017 11:12
Mitchris, mcumberpl, w Moim ING mobile możecie wybrać, do których kont oraz kart chcecie otrzymywać powiadomienia PUSH. Na chwilę obecną nie mamy w planach ich personalizacji.
15-11-2017 12:08
To słabo. Nie potrzebuję powiadomienia o każdej operacji, tylko o nie których. W aplikacji Banku Millenium można dowolnie skonfigurować powiadomienia - jest to bardzo wygodne.
15-11-2017 12:11
Zapisaliśmy Twoją sugestię i przekazaliśmy ją do osób, które odpowiadają za naszą aplikację mobilną.
22-11-2017 20:53
Jestem od niedawna na tym forum i zatrzymałem się ostatnio na wiadomościach PUSH. Jest to dla mnie istotne, aby powiadomienia PUSH były zawsze nadawane jak do tej pory. Są dla posiadaczy rachunku cennym powiadomieniem, gdyż są błyskawicznie wyświetlane po każdej transakcji na koncie. Weźmy wszyscy pod uwagę, to co one mogą nam przynieść w sytuacji zagrożenia utraty środków na koncie. W przypadku kradzieży lub zgubienia karty, ktoś może zapłacić zbliżeniowo w sklepie czy gdzie indziej lub wyciągnąć gotówkę jeśliby jeszcze znał PIN do karty. Niektórzy może się zaśmieją bo mają ubezpieczoną kartę ale nie wszyscy tak robią. Możemy wówczas zablokować kartę w aplikacji lub konto, jeśli poszły jakieś przelewy nie wykonane przez nas. Zatrzymanie przelewu jest możliwe gdyż nie są realizowane natychmiastowo, tylko po jakimś czasie, więc może być szansa, że mogą być cofnięte lub zablokowane, (nie jestem w stanie sprawdzić, dlatego napisałem „może być szansa” - jeśli decyduje tu czas reakcji).
Czytałem gdzieś, że przelewano niewielką kwotę z rachunku a właściciel zorientował się po kilku miesiącach ponieważ wykonywał wiele przelewów i nie zaglądał często w historię. Nie pamiętam w jakim to było banku ale chodzi o fakt. Jeżeli niektórzy uważają, że wystarczy im tylko opcja włączania i wyłączania tego powiadomienia czy konfiguracji, to już zależeć będzie od banku czy to udostępnią.
Ja bym zasugerował jeszcze pewne rozwiązanie dla użytkowników aplikacji bankowej w telefonach w kwestii bezpieczeństwa. Programiści mogliby wprowadzić coś w rodzaju paska bezpieczeństwa w postaci gwiazdek czy kłódek na dole po zalogowaniu do aplikacji. Ustawienia zdefiniowane przez użytkownika np. podwójne uwierzytelnienie 1-, najnowsza aktualizacja 2-ga , włączone wiadomości PUSH 3-cia itp. Każdy by wiedział jak sam ze swojej strony dodatkowo chroni swoje konto. Ale w sumie rzeczy bank i tak zadbał o nas abyśmy nie musieli szukać możliwych sposobów ochrony oprócz programu antywirusowego, który każdy posiadać musi.
23-11-2017 18:56
Zapoznałam się z Twoimi propozycjami i przekazałam je dalej do dalszej analizy
24-11-2017 20:00
Chciałbym podsunąć jeszcze pewne rozwiązania bezpieczeństwa konta.
Jeśli konfiguracja byłaby ta dostępna dla użytkowników, zamiast paska poziomu bezpieczeństwa można by w aplikacji w zakładce Bezpieczeństwo włączać limity dla przelewów lub płatności kartą w godzinach nocnych ustawianych w dowolnych zakresach i w dowolnej kwocie np. 0 zł. Mogła by być do wyboru ręczna i automatyczna. W godzinach rannych system przywracałby zwykłe ustawienia zwłaszcza, gdy powiadomienia PUSH przychodzą dopiero rano i nie są monitorowane nocą i nie każdy by chciał wstawać do odczytywania. Z kolei, gdy ktoś będzie wykonywał przelewy wieczorem, sam ustawiałby sobie pełny dostęp na czas przelewów.
Mamy w chwili obecnej możliwość ukrywania kont i rachunków jak i zastrzeganie kart do 30 dni (po tym okresie będzie nieaktywna), to też dobre rozwiązania. Mnie tutaj chodzi jeszcze o dodanie ustawień automatycznych, aby działały w ustalonych godzinach przez użytkownika ale to tylko sugestie.
No i w ogóle jeśli będą kiedyś takie plany. Lepiej być o krok do przodu niż do tyłu.
Jak najbardziej użytkownicy mogliby sobie wtedy wyłączać niektóre powiadomienia. To rozwiązanie z mojego punktu widzenia byłoby dobre dla przeciwników jak i dla zwolenników powiadomień PUSH.
25-11-2017 19:23
@Wolny dzięki za podsunięcie pomysłu. Przesłałem go osobom, które zajmują się tą działką w naszym banku. Weźmiemy to pod uwagę przy kolejnych zmianach
27-11-2017 07:40
Godzinowa konfiguracja wydaje się fajnym pomysłem, chociaż musi ona odnosić się do poszczególnych operacji z osobna.
Z jednej strony wkurza mnie w nocy powiadomienie o zaksięgowaniu wpłaty, z drugiej zaś jeśli ktoś wykradałby mi pieniądze to chciałbym móc zareagować jak najszybciej, a w takim przypadku powiadomienia są najbardziej istotne. A może jednak lepiej mieć dobry sen do rana i np. o 8 dowiedzieć się, że konto zostało obciążone bez mojej wiedzy?
Wciąż mam obawy, że takie rozwinięcie samodzielnej konfiguracji Powiadomień będzie mało popularne. Co nie znaczy, że pomysłu nie uznaje za dobry i wart rozpatrzenia.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024