Odpowiedz

Re: Konfiguracja powiadomień PUSH.

W tym rzecz właśnie, co do możliwości konfiguracji ustawień i szczegółów pozostawiam bankowi. 

Natomiast nie wiemy tego, na ile poważna może być taka skala przykrych doświadczeń, a publicznie czy nawet w rodzinie nikt się też do swoich strat nie przyznaje. 

Także myślę, że jest tutaj w ,,Powiadomienia PUSH,, duże pole do manewru, dla tych co nie będą w nie zaglądać i się umartwiać, wystarczyłyby ustawienia standardowe aplikacji. Dla lubiących lepsze rozwiązania, ręczna i automatyczna konfiguracja.

Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 11 z 15 (8 832 wyświetleń)

Re: Konfiguracja powiadomień PUSH.

Witam !
Od końca roku mam
Problemy z powiadomieniami pusch w karcie kredytowej zgłaszałem sprawę wielokrotnie do banku problem nie rozwiązany do dzisiaj czy mogę prosić o pomoc
Pozdrawiam radek
Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 12 z 15 (8 109 wyświetleń)

Re: Konfiguracja powiadomień PUSH.

Niestety, właśnie nie wiadomo czy to w ogóle zostanie naprawione... Również od początku roku zgłaszam ten problem, rozwiązanie miało przyjść w marcu, a tu zbliżamy się już do połowy miesiąca i jak powiadomienia nie działały, tak nie działają Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 13 z 15 (8 076 wyświetleń)

Re: Konfiguracja powiadomień PUSH.

Pracujemy nad powiadomieniami PUSH do kart kredytowych. Obecnie nie mamy dodatkowych informacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 14 z 15 (8 061 wyświetleń)

Re: Konfiguracja powiadomień PUSH.

Witam !
Sprawa generalnie irytująca Jak się dzwoni każdy odpowiada inaczej czekam do końca marca i zacznę się rozglądać za innym bankiem niestety
Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 15 z 15 (7 965 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy