Odpowiedz

brak historii transakcji na karcie kredytowej

Od kilku dni nie widzę historii transakcji na karcie kredytowej. Jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
kotwbutach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-01-2017
Wiadomość 1 z 9 (16 782 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Znamy tą sytuację. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej przywrócić tą funkcjonalność w bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (16 709 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Długo jeszcze potrwa naprawa tego błędu? Czekam już drugi tydzień.

Na infolinii nie można się niczego dowiedzieć. To jakaś kpina!

Odpowiedz
0 Lajków
kotwbutach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-01-2017
Wiadomość 3 z 9 (16 613 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Dane na historii transakcji prezentowane są już prawidłowo.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (16 369 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

U mnie niestety sytuacja bez zmian- chodzi o konto firmowe.. Od początku stycznia nie można zobaczyć historii karty ani zestawienia transakcji. O ile na koncie osobistym juz jest OK, to na koncie Direct dla fFirm nadal brak historii i zestawienia transakcji.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-01-2018
Wiadomość 5 z 9 (16 057 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

@Aga24 Aby to sprawdzić prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 6 z 9 (15 993 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

@MonikaS braki w historii zdarzają się regularnie - dziś rano ostatnią transakcję miałem z soboty 3 marca, mimo, że dokonywałem transakcji w poniedziałek i wczoraj też. Teraz pojawiła się transakcja poniedziałkowa, ale wczorajszej wciąż brak. Z czego to wynika?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 7 z 9 (15 080 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i zerkniemy na Twoje transakcje - 32 357 00 12.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (15 016 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Już napisałem w bankowości i czekam na odpowiedź. Oczywiście w międzyczasie te transakcje się pojawiły, ale problem jest inny - ta sytuacja się powtarza, a przez to brakuje wiarygodności Mojemu ING, zwłaszcza w przypadku, gdy nie działają również powiadomienia dla kart kredytowych...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 9 z 9 (14 995 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole

...

16-07-2025
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy