Odpowiedz

brak historii transakcji na karcie kredytowej

Od kilku dni nie widzę historii transakcji na karcie kredytowej. Jest jakaś awaria?

Odpowiedz
0 Lajków
kotwbutach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-01-2017
Wiadomość 1 z 9 (15 302 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Znamy tą sytuację. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej przywrócić tą funkcjonalność w bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (15 229 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Długo jeszcze potrwa naprawa tego błędu? Czekam już drugi tydzień.

Na infolinii nie można się niczego dowiedzieć. To jakaś kpina!

Odpowiedz
0 Lajków
kotwbutach
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-01-2017
Wiadomość 3 z 9 (15 133 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Dane na historii transakcji prezentowane są już prawidłowo.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (14 889 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

U mnie niestety sytuacja bez zmian- chodzi o konto firmowe.. Od początku stycznia nie można zobaczyć historii karty ani zestawienia transakcji. O ile na koncie osobistym juz jest OK, to na koncie Direct dla fFirm nadal brak historii i zestawienia transakcji.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aga24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-01-2018
Wiadomość 5 z 9 (14 577 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

@Aga24 Aby to sprawdzić prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 6 z 9 (14 513 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

@MonikaS braki w historii zdarzają się regularnie - dziś rano ostatnią transakcję miałem z soboty 3 marca, mimo, że dokonywałem transakcji w poniedziałek i wczoraj też. Teraz pojawiła się transakcja poniedziałkowa, ale wczorajszej wciąż brak. Z czego to wynika?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 7 z 9 (13 600 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i zerkniemy na Twoje transakcje - 32 357 00 12.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (13 536 wyświetleń)

Re: brak historii transakcji na karcie kredytowej

Już napisałem w bankowości i czekam na odpowiedź. Oczywiście w międzyczasie te transakcje się pojawiły, ale problem jest inny - ta sytuacja się powtarza, a przez to brakuje wiarygodności Mojemu ING, zwłaszcza w przypadku, gdy nie działają również powiadomienia dla kart kredytowych...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 9 z 9 (13 515 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy