17-01-2018 11:33
Od kilku dni nie widzę historii transakcji na karcie kredytowej. Jest jakaś awaria?
18-01-2018 12:49
Znamy tą sytuację. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej przywrócić tą funkcjonalność w bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia.
23-01-2018 08:31
Długo jeszcze potrwa naprawa tego błędu? Czekam już drugi tydzień.
Na infolinii nie można się niczego dowiedzieć. To jakaś kpina!
30-01-2018 09:03
Dane na historii transakcji prezentowane są już prawidłowo.
12-02-2018 15:35
U mnie niestety sytuacja bez zmian- chodzi o konto firmowe.. Od początku stycznia nie można zobaczyć historii karty ani zestawienia transakcji. O ile na koncie osobistym juz jest OK, to na koncie Direct dla fFirm nadal brak historii i zestawienia transakcji.
13-02-2018 15:38
@Aga24 Aby to sprawdzić prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.
07-03-2018 08:54
@MonikaS braki w historii zdarzają się regularnie - dziś rano ostatnią transakcję miałem z soboty 3 marca, mimo, że dokonywałem transakcji w poniedziałek i wczoraj też. Teraz pojawiła się transakcja poniedziałkowa, ale wczorajszej wciąż brak. Z czego to wynika?
08-03-2018 13:07
Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i zerkniemy na Twoje transakcje - 32 357 00 12.
08-03-2018 13:55
Już napisałem w bankowości i czekam na odpowiedź. Oczywiście w międzyczasie te transakcje się pojawiły, ale problem jest inny - ta sytuacja się powtarza, a przez to brakuje wiarygodności Mojemu ING, zwłaszcza w przypadku, gdy nie działają również powiadomienia dla kart kredytowych...
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024