05-03-2018 12:44
Zgubiłam kartę do bankomatu, zastrzegłam ją na stronie banku, ale nie mam możliwości zamówić nowej. Pojawia się tylko opcja zamówienia Zbliżaka, natomiast zwykłej karty Visa nie ma..
06-03-2018 12:52
wiolcias Mamy zgłoszony błąd, który dotyczy możliwości zamawiana kart. Już pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić tę możliwość.
Na chwilę obecną zachęcamy do korzystania z usługi BLIK. Szczegóły, tutaj.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024