Odpowiedz

Szansa na kartę kredytowa

Witam, mam konto od paru lat w ING, mąż nie posiada swojego konta ponieważ jego wypłata przychodzi na moje konto. Chciałabym złożyć wniosek o przyznanie karty kredytowej z tym, że ja jestem osobą niepracujaca dostajaca jedynie zasiłek macierzyński, mąż pracuje i jego dochody są na moim koncie wiec jaka jest szansa że dostaniemy pozytywną decyzję? Czy mąż musiałby założyć sam swoje konto i wtedy starać się o karte kredytowa czy możemy składać wniosek z mojego konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Werkno8017
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-03-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 559 wyświetleń)

Re: Szansa na kartę kredytowa

Jeżeli Twój mąż ma obecnie np. umowę o pracę, na co najmniej 12 miesięcy do przodu i ma dochód minimum 800 zł netto, to może złożyć wniosek o kartę kredytową na siebie. 

 

Taki wniosek złoży w swojej bankowości internetowej Moje ING -> Oferta ING -> Kredyty i pożyczki -> Karta kredytowa (jeżeli korzysta), telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.

 

Jeżeli dochodu Twojego męża wpływają na Twoje konto, a nie konto wspólne, to powinien nam przedstawić PIT 11 lub PIT 40 lub Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów (najlepiej na naszym formularzu).

Dopiero w trakcie składania wniosku zbadamy zdolność kredytową Twojego męża i przedstawimy decyzję do 2 dni roboczych.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 483 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy