Odpowiedz

Re: [iOS] Powiadomienia push

Sprawdź (tak jak mi polecono) listę urządzeń zaufanych, usuń i dodaj ponownie... Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale może zadziała?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 21 z 66 (33 605 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Potwierdzam również. Konieczna ponowna autoryzacja urządzenia.

Potem wszystko wraca do normy.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 22 z 66 (33 559 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie powiadomienia PUSH wydają się działać poprawnie - przynajmniej teraz. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie o przelewie, bez żadnych opóźnień. Używam iOS 11 (iPhone 7, iOS 11.0.3, angielska wersja językowa), wersja Moje ING to 2.5.1; nie dokonywałem ostatnio ponownej autoryzacji urządzenia, ani zmian w ustawieniach PUSH, Moje ING było zainstalowane jeszcze przed updatem do iOS 11.

Problem została albo naprawiony, albo nie występuje na wszystkich urządzeniach.

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 23 z 66 (33 523 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 24 z 66 (33 551 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Nie wnikam już w temat ale mam wszystko włączone, autoryzacja sprzętu ponowiona, ale powiadomienia nie działają.

Dostałem SMS o operacjach (trzy darmowe), a powiadomienia żadnego. Odkładam temat do jakiś kolejnej aktualizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 66 (33 408 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Odinstalowanie aplikacji to jeden z kroków. Proponuję jednak wykonać to następująco: odinstalować aplikację, zalogować się do Mojego ING w danych i ustawieniach usunąć z listy urządzeń zaufanych wszystkie urządzenia mobilne. Dopiero wtedy ponownie zainstalować aplikację i dokonać autoryzacji urządzenia. To powinno rozwiązać problem

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 26 z 66 (33 405 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Zrobiłem ponownie wg wytycznych @Konto usunięte 

Działa.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 27 z 66 (33 339 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

[ Edytowane ]

Dodam od siebie ze dla iOS 11,1 przy iPhone 5s, powiadomienia działają poprawnie.

Wersja aplikacji (2.5.1)

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 28 z 66 (33 291 wyświetleń)

Re.: Prywatne powiadomienia push iOS

[ Edytowane ]

W iOS 11 problem już nie istnieje, ponieważ można ukrywać podgląd powiadomień dla poszczególnych aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
jonaszmclaren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
4
13-06-2017
Wiadomość 29 z 66 (31 663 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Cześć,

 

od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.

 

Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...

 

Kiedy można liczyć na jakieś rozwiązanie?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 30 z 66 (30 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów


@SebastianM:

Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewó

...

19-05-2025
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy