12-07-2018 08:53
Potwierdzam, dzisiaj jest ok.
08-08-2018 19:51
Otrzymałem odpowiedź od pracownika banku że brak powiadomień dźwiękowych to jest ich celowe działanie ponieważ wielu klientom to przeszkadzało. Dla mnie odpowiedź jest całkowicie pozbawiona sensu ponieważ każdy użytkownik w ustawieniach telefonu może sam zadecydować czy chcę powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie. Najdziwniejsze jest to że w aplikacji na androida powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie są aktywne.
20-08-2018 15:04
MaciejB Analizujemy cały czas komunikację pushową dla systemu iOS pod kątem dźwięków i wibracji. Dziękuję za Twoje uwagi.
22-08-2019 17:02
28-08-2019 13:34
Witam,
Od dłuższego czasu mam problem z notyfikacjami push w iOS, wszystkie powiadomienia mam włączone a dostaje tylko powiadomienia z konta oszczędnościowego, od bardzo długiego czasu nie dostałem żadnego pusha odnośnie transakcji na koncie DIRECT.
Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Reinstall aplikacji nic nie dał niestety.
28-08-2019 15:17
Aplikacja jest projektowana i optymalizowana na używanie jej w normalnym środowisku bazowym Androida, a nie w kontenerach aplikacyjnych jakimi jest sejf. Nie mamy dostępu do informacji jak działa sejf
... 10-09-2024