12-07-2018 08:53
Potwierdzam, dzisiaj jest ok.
08-08-2018 19:51
Otrzymałem odpowiedź od pracownika banku że brak powiadomień dźwiękowych to jest ich celowe działanie ponieważ wielu klientom to przeszkadzało. Dla mnie odpowiedź jest całkowicie pozbawiona sensu ponieważ każdy użytkownik w ustawieniach telefonu może sam zadecydować czy chcę powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie. Najdziwniejsze jest to że w aplikacji na androida powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie są aktywne.
20-08-2018 15:04
MaciejB Analizujemy cały czas komunikację pushową dla systemu iOS pod kątem dźwięków i wibracji. Dziękuję za Twoje uwagi.
22-08-2019 17:02
28-08-2019 13:34
Witam,
Od dłuższego czasu mam problem z notyfikacjami push w iOS, wszystkie powiadomienia mam włączone a dostaje tylko powiadomienia z konta oszczędnościowego, od bardzo długiego czasu nie dostałem żadnego pusha odnośnie transakcji na koncie DIRECT.
Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Reinstall aplikacji nic nie dał niestety.
28-08-2019 15:17
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024