12-07-2018 08:53
Potwierdzam, dzisiaj jest ok.
08-08-2018 19:51
Otrzymałem odpowiedź od pracownika banku że brak powiadomień dźwiękowych to jest ich celowe działanie ponieważ wielu klientom to przeszkadzało. Dla mnie odpowiedź jest całkowicie pozbawiona sensu ponieważ każdy użytkownik w ustawieniach telefonu może sam zadecydować czy chcę powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie. Najdziwniejsze jest to że w aplikacji na androida powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie są aktywne.
20-08-2018 15:04
MaciejB Analizujemy cały czas komunikację pushową dla systemu iOS pod kątem dźwięków i wibracji. Dziękuję za Twoje uwagi.
22-08-2019 17:02
28-08-2019 13:34
Witam,
Od dłuższego czasu mam problem z notyfikacjami push w iOS, wszystkie powiadomienia mam włączone a dostaje tylko powiadomienia z konta oszczędnościowego, od bardzo długiego czasu nie dostałem żadnego pusha odnośnie transakcji na koncie DIRECT.
Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Reinstall aplikacji nic nie dał niestety.
28-08-2019 15:17
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024