12-07-2018 08:53
Potwierdzam, dzisiaj jest ok.
08-08-2018 19:51
Otrzymałem odpowiedź od pracownika banku że brak powiadomień dźwiękowych to jest ich celowe działanie ponieważ wielu klientom to przeszkadzało. Dla mnie odpowiedź jest całkowicie pozbawiona sensu ponieważ każdy użytkownik w ustawieniach telefonu może sam zadecydować czy chcę powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie. Najdziwniejsze jest to że w aplikacji na androida powiadomienia dźwiękowe przy zablokowanym ekranie są aktywne.
20-08-2018 15:04
MaciejB Analizujemy cały czas komunikację pushową dla systemu iOS pod kątem dźwięków i wibracji. Dziękuję za Twoje uwagi.
22-08-2019 17:02
28-08-2019 13:34
Witam,
Od dłuższego czasu mam problem z notyfikacjami push w iOS, wszystkie powiadomienia mam włączone a dostaje tylko powiadomienia z konta oszczędnościowego, od bardzo długiego czasu nie dostałem żadnego pusha odnośnie transakcji na koncie DIRECT.
Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Reinstall aplikacji nic nie dał niestety.
28-08-2019 15:17
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |