08-07-2018 12:04
Problem został zgłoszony ale z strony pracowników banku totalny brak za angażowania w rozwiązanie sprawy. Na moją wiadomość otrzymałem odpowiedź że wina leży po stronie producenta systemu iOS . Po odpowiedzi że z wszystkich innych aplikacji powiadomienia są prawidłowe kontakt się urwał.
08-07-2018 12:11
Zapewniam Cię, że nie olaliśmy sprawy. Cały czas analizujemy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy mieć konkretne informacje w tym temacie to wrócimy z odpowiedzią. Dodatkowo prosimy, zaktualizuj naszą aplikację do najnowszej wersji 2.8.0. Jeśli to rozwiąże problem - daj znać.
08-07-2018 12:18
Mam zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji i problem nadal występuje.
09-07-2018 08:17
Prosimy o usunięcie aplikacji i ponowne pobranie i jej instalację. Jeżeli to nie rozwiąże kłopotu, prosimy o kontakt z nami przez telefon lub wiadomość w Moje ING.
09-07-2018 15:51
@AgnieszkaBin @MaciejB w mojej ocenie to jest błędnie napisana aplikacja i stąd wynika to zachowanie, które u mnie też się pojawia. Aplikacja po prostu wysyła "głuche" powiadomienia, kiedy telefon jest zablokowany (nie ma dźwięku, nie ma wibracji, ale podświetla ekran blokady). Natomiast kiedy telefon mamy odblokowany to powiadomienia są zarówno z wibracją jak i dźwiękiem. To już co najmniej rok albo i dłużej tak działa, więc to nie jest kwestia żadnych ustawień po stronie użytkownika ani wersji systemu iOS - po prostu coś jest niedopracowane w aplikacji.
09-07-2018 21:07
Problem zgłoszony na infolinii , teraz pozostaje czekanie na odpowiedź.
10-07-2018 18:42
@WojtSkarzynski Prześlij do nas zgłoszenie przez wiadomość z Mojego ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tej sprawie i prześlemy je do odpowiedniej jednostki naszego banku.
@MaciejB Dziękuję za zgłoszenie. Sprawdzimy to.
11-07-2018 10:14
@MateuszF po co mam cokolwiek zgłaszać, skoro zjawisko jest znane od przynajmniej kilku miesięcy i u wielu użytkowników? Szkoda mi czasu na to.
Ogólnie zrozumiałbym takie działanie, gdyby było odwrotne - tj. mamy odblokowany telefon, jesteśmy w aplikacji banku, wtedy mamy "nieme" powiadomienie a przy zablokowanym telefonie mamy i dźwięk i wibrację. Niestety jest na odwrót, ale co zrobić, skoro najwyraźniej tak miało być albo nie chcecie sami tego dokładnie przetestować i zmienić.
11-07-2018 10:24
Cześć,
Po aktualizacji do Androida do Oreo (być może zbieg okoliczności) u mnie również nie działają powiadomienia.
Sprawdziłem ustawienia oszczędzania baterii, aplikacja jest w listach wyjątków, ma włączony dostęp do powiadomień. Przeinstalowałem aplikację i aktywowałem ją ponownie. Niestety nie ma powiadomień.
12-07-2018 08:51
Występowały chwilowe spowolnienia z powiadomieniami push. Przychodziły z opóźnieniem. Dzisiaj pushe działają poprawnie. Sprawdź proszę, czy dochodzą już do Ciebie te powiadomienia.
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024