Odpowiedz

Re: [iOS] Powiadomienia push

Sprawdź (tak jak mi polecono) listę urządzeń zaufanych, usuń i dodaj ponownie... Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale może zadziała?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 21 z 66 (33 043 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Potwierdzam również. Konieczna ponowna autoryzacja urządzenia.

Potem wszystko wraca do normy.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 22 z 66 (32 997 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie powiadomienia PUSH wydają się działać poprawnie - przynajmniej teraz. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie o przelewie, bez żadnych opóźnień. Używam iOS 11 (iPhone 7, iOS 11.0.3, angielska wersja językowa), wersja Moje ING to 2.5.1; nie dokonywałem ostatnio ponownej autoryzacji urządzenia, ani zmian w ustawieniach PUSH, Moje ING było zainstalowane jeszcze przed updatem do iOS 11.

Problem została albo naprawiony, albo nie występuje na wszystkich urządzeniach.

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 23 z 66 (32 961 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 24 z 66 (32 989 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Nie wnikam już w temat ale mam wszystko włączone, autoryzacja sprzętu ponowiona, ale powiadomienia nie działają.

Dostałem SMS o operacjach (trzy darmowe), a powiadomienia żadnego. Odkładam temat do jakiś kolejnej aktualizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 66 (32 846 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Odinstalowanie aplikacji to jeden z kroków. Proponuję jednak wykonać to następująco: odinstalować aplikację, zalogować się do Mojego ING w danych i ustawieniach usunąć z listy urządzeń zaufanych wszystkie urządzenia mobilne. Dopiero wtedy ponownie zainstalować aplikację i dokonać autoryzacji urządzenia. To powinno rozwiązać problem

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 26 z 66 (32 843 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Zrobiłem ponownie wg wytycznych @Konto usunięte 

Działa.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 27 z 66 (32 777 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

[ Edytowane ]

Dodam od siebie ze dla iOS 11,1 przy iPhone 5s, powiadomienia działają poprawnie.

Wersja aplikacji (2.5.1)

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 28 z 66 (32 729 wyświetleń)

Re.: Prywatne powiadomienia push iOS

[ Edytowane ]

W iOS 11 problem już nie istnieje, ponieważ można ukrywać podgląd powiadomień dla poszczególnych aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
jonaszmclaren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
4
13-06-2017
Wiadomość 29 z 66 (31 101 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Cześć,

 

od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.

 

Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...

 

Kiedy można liczyć na jakieś rozwiązanie?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 30 z 66 (30 303 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy