25-10-2017 09:42
Sprawdź (tak jak mi polecono) listę urządzeń zaufanych, usuń i dodaj ponownie... Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale może zadziała?
26-10-2017 03:57
Potwierdzam również. Konieczna ponowna autoryzacja urządzenia.
Potem wszystko wraca do normy.
26-10-2017 10:56
U mnie powiadomienia PUSH wydają się działać poprawnie - przynajmniej teraz. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie o przelewie, bez żadnych opóźnień. Używam iOS 11 (iPhone 7, iOS 11.0.3, angielska wersja językowa), wersja Moje ING to 2.5.1; nie dokonywałem ostatnio ponownej autoryzacji urządzenia, ani zmian w ustawieniach PUSH, Moje ING było zainstalowane jeszcze przed updatem do iOS 11.
Problem została albo naprawiony, albo nie występuje na wszystkich urządzeniach.
27-10-2017 10:40
U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.
30-10-2017 12:51
Nie wnikam już w temat ale mam wszystko włączone, autoryzacja sprzętu ponowiona, ale powiadomienia nie działają.
Dostałem SMS o operacjach (trzy darmowe), a powiadomienia żadnego. Odkładam temat do jakiś kolejnej aktualizacji.
30-10-2017 13:03
Odinstalowanie aplikacji to jeden z kroków. Proponuję jednak wykonać to następująco: odinstalować aplikację, zalogować się do Mojego ING w danych i ustawieniach usunąć z listy urządzeń zaufanych wszystkie urządzenia mobilne. Dopiero wtedy ponownie zainstalować aplikację i dokonać autoryzacji urządzenia. To powinno rozwiązać problem
02-11-2017 07:05
Zrobiłem ponownie wg wytycznych @Konto usunięte
Działa.
02-11-2017 23:42 | Edytowano: 02-11-2017 23:44
Dodam od siebie ze dla iOS 11,1 przy iPhone 5s, powiadomienia działają poprawnie.
Wersja aplikacji (2.5.1)
08-12-2017 13:39 | Edytowano: 08-12-2017 13:40
W iOS 11 problem już nie istnieje, ponieważ można ukrywać podgląd powiadomień dla poszczególnych aplikacji.
17-01-2018 13:28
Cześć,
od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.
Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...
Kiedy można liczyć na jakieś rozwiązanie?
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025