Odpowiedz

Re: [iOS] Powiadomienia push

Sprawdź (tak jak mi polecono) listę urządzeń zaufanych, usuń i dodaj ponownie... Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale może zadziała?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 21 z 66 (34 960 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Potwierdzam również. Konieczna ponowna autoryzacja urządzenia.

Potem wszystko wraca do normy.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 22 z 66 (34 914 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie powiadomienia PUSH wydają się działać poprawnie - przynajmniej teraz. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie o przelewie, bez żadnych opóźnień. Używam iOS 11 (iPhone 7, iOS 11.0.3, angielska wersja językowa), wersja Moje ING to 2.5.1; nie dokonywałem ostatnio ponownej autoryzacji urządzenia, ani zmian w ustawieniach PUSH, Moje ING było zainstalowane jeszcze przed updatem do iOS 11.

Problem została albo naprawiony, albo nie występuje na wszystkich urządzeniach.

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 23 z 66 (34 878 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 24 z 66 (34 906 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Nie wnikam już w temat ale mam wszystko włączone, autoryzacja sprzętu ponowiona, ale powiadomienia nie działają.

Dostałem SMS o operacjach (trzy darmowe), a powiadomienia żadnego. Odkładam temat do jakiś kolejnej aktualizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 66 (34 763 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Odinstalowanie aplikacji to jeden z kroków. Proponuję jednak wykonać to następująco: odinstalować aplikację, zalogować się do Mojego ING w danych i ustawieniach usunąć z listy urządzeń zaufanych wszystkie urządzenia mobilne. Dopiero wtedy ponownie zainstalować aplikację i dokonać autoryzacji urządzenia. To powinno rozwiązać problem

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 26 z 66 (34 760 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Zrobiłem ponownie wg wytycznych @Konto usunięte 

Działa.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 27 z 66 (34 694 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

[ Edytowane ]

Dodam od siebie ze dla iOS 11,1 przy iPhone 5s, powiadomienia działają poprawnie.

Wersja aplikacji (2.5.1)

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 28 z 66 (34 646 wyświetleń)

Re.: Prywatne powiadomienia push iOS

[ Edytowane ]

W iOS 11 problem już nie istnieje, ponieważ można ukrywać podgląd powiadomień dla poszczególnych aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
jonaszmclaren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
4
13-06-2017
Wiadomość 29 z 66 (33 018 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Cześć,

 

od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.

 

Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...

 

Kiedy można liczyć na jakieś rozwiązanie?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 30 z 66 (32 220 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy