Odpowiedz

Re: [iOS] Powiadomienia push

Powiadomienia powinny działać poprawnie. Sprawdź czy prawidłowo masz podpiętą kartę kredytową. Jeśli tak, zaczekaj na odpowiedź przez bankowość. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 31 z 66 (15 477 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Wszystko jest tak, jak było przed pracami serwisowymi. Powiadomienia o transakcjach kartą nie działają dalej niestety... Czekam w takim razie na odpowiedź i rozwiązanie problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 32 z 66 (15 392 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Nadal pracujemy nad wyprowadzeniem problemu z powiadomieniami PUSH. Przepraszamy Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 33 z 66 (15 197 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Dalej niestety nie działają te powiadomienia... nie może to być kwestia ustawień po mojej stronie, ponieważ regularnie dostaję powiadomienia dotyczące chociażby: wypłat z bankomatu, przelewów między własnymi kontami, przelewów, które zlecam na zewnątrz banku jak również przelewów, które przychodzą na konto osobiste.

 

Niestety staje się to coraz bardziej uciążliwe, polegałem na nich, dawały jakieś poczucie bezpieczeństwa, bo wiedziałem, kiedy, za co i ile zapłaciłem ja lub osoba korzystająca z dodatkowej karty - teraz muszę się logować i sprawdzać historię karty...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 34 z 66 (15 291 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

WojtSkarzynski, jest to błąd po naszej stronie. Powiadomienia PUSH z informacją o transakcji kartą kredytową nie są prezentowane. Wiemy, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Tak jak napisała MonikaC - wciąż pracujemy nad tym, aby wkrótce wszytko wróciło do normy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 35 z 66 (15 235 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

@IlonaU @MonikaC ok, dzięki za info. A jesteście może w stanie oszacować jakiś czas, kiedy błąd zostanie poprawiony? Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 36 z 66 (15 137 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

[ Edytowane ]

PUSH-e o transakcjach w dalszym ciągu nie są wysyłane prawidłowo do klientów. Nasi informatycy stale pracują nad tym, aby szybko ten problem rozwiązać. 

Przewidywany czas rozwiązania to marzec 2018.
 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 37 z 66 (15 041 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

O matko... Emotikon: Zaskoczony dopiero marzec? Czyli w praniu może wyjść cały kwartał bez powiadomień o transakcjach kartami kredytowymi?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 38 z 66 (15 022 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

W chwili obecnej nie możemy nic więcej w tym temacie dodać, poza informacjami które otrzymałeś od KatarzynaA.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 39 z 66 (14 963 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

@Konto usunięte @KatarzynaA czy jest jakiś postęp w kontekście powiadomień PUSH dla transakcji kartami kredytowymi?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 40 z 66 (14 321 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy