25-10-2017 09:42
Sprawdź (tak jak mi polecono) listę urządzeń zaufanych, usuń i dodaj ponownie... Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale może zadziała?
26-10-2017 03:57
Potwierdzam również. Konieczna ponowna autoryzacja urządzenia.
Potem wszystko wraca do normy.
26-10-2017 10:56
U mnie powiadomienia PUSH wydają się działać poprawnie - przynajmniej teraz. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie o przelewie, bez żadnych opóźnień. Używam iOS 11 (iPhone 7, iOS 11.0.3, angielska wersja językowa), wersja Moje ING to 2.5.1; nie dokonywałem ostatnio ponownej autoryzacji urządzenia, ani zmian w ustawieniach PUSH, Moje ING było zainstalowane jeszcze przed updatem do iOS 11.
Problem została albo naprawiony, albo nie występuje na wszystkich urządzeniach.
27-10-2017 10:40
U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.
30-10-2017 12:51
Nie wnikam już w temat ale mam wszystko włączone, autoryzacja sprzętu ponowiona, ale powiadomienia nie działają.
Dostałem SMS o operacjach (trzy darmowe), a powiadomienia żadnego. Odkładam temat do jakiś kolejnej aktualizacji.
30-10-2017 13:03
Odinstalowanie aplikacji to jeden z kroków. Proponuję jednak wykonać to następująco: odinstalować aplikację, zalogować się do Mojego ING w danych i ustawieniach usunąć z listy urządzeń zaufanych wszystkie urządzenia mobilne. Dopiero wtedy ponownie zainstalować aplikację i dokonać autoryzacji urządzenia. To powinno rozwiązać problem
02-11-2017 07:05
Zrobiłem ponownie wg wytycznych @Konto usunięte
Działa.
02-11-2017 23:42 | Edytowano: 02-11-2017 23:44
Dodam od siebie ze dla iOS 11,1 przy iPhone 5s, powiadomienia działają poprawnie.
Wersja aplikacji (2.5.1)
08-12-2017 13:39 | Edytowano: 08-12-2017 13:40
W iOS 11 problem już nie istnieje, ponieważ można ukrywać podgląd powiadomień dla poszczególnych aplikacji.
17-01-2018 13:28
Cześć,
od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.
Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...
Kiedy można liczyć na jakieś rozwiązanie?
Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.
19-03-2024