Odpowiedz

Re: [iOS] Powiadomienia push

Sprawdź (tak jak mi polecono) listę urządzeń zaufanych, usuń i dodaj ponownie... Nie jest to optymalne rozwiązanie, ale może zadziała?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 21 z 66 (31 743 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Potwierdzam również. Konieczna ponowna autoryzacja urządzenia.

Potem wszystko wraca do normy.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 22 z 66 (31 697 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie powiadomienia PUSH wydają się działać poprawnie - przynajmniej teraz. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie o przelewie, bez żadnych opóźnień. Używam iOS 11 (iPhone 7, iOS 11.0.3, angielska wersja językowa), wersja Moje ING to 2.5.1; nie dokonywałem ostatnio ponownej autoryzacji urządzenia, ani zmian w ustawieniach PUSH, Moje ING było zainstalowane jeszcze przed updatem do iOS 11.

Problem została albo naprawiony, albo nie występuje na wszystkich urządzeniach.

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 23 z 66 (31 661 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

U mnie też było zainstalowane przed iOS 11 i po aktualizacji systemu było wszystko ok. Dopiero po tej potężnej awarii i następnie po aktualizacji samej aplikacji Moje ING powiadomienia się wysypały.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 24 z 66 (31 689 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Nie wnikam już w temat ale mam wszystko włączone, autoryzacja sprzętu ponowiona, ale powiadomienia nie działają.

Dostałem SMS o operacjach (trzy darmowe), a powiadomienia żadnego. Odkładam temat do jakiś kolejnej aktualizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 25 z 66 (31 546 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Odinstalowanie aplikacji to jeden z kroków. Proponuję jednak wykonać to następująco: odinstalować aplikację, zalogować się do Mojego ING w danych i ustawieniach usunąć z listy urządzeń zaufanych wszystkie urządzenia mobilne. Dopiero wtedy ponownie zainstalować aplikację i dokonać autoryzacji urządzenia. To powinno rozwiązać problem

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 26 z 66 (31 543 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Zrobiłem ponownie wg wytycznych @Konto usunięte 

Działa.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 27 z 66 (31 477 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

[ Edytowane ]

Dodam od siebie ze dla iOS 11,1 przy iPhone 5s, powiadomienia działają poprawnie.

Wersja aplikacji (2.5.1)

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 28 z 66 (31 429 wyświetleń)

Re.: Prywatne powiadomienia push iOS

[ Edytowane ]

W iOS 11 problem już nie istnieje, ponieważ można ukrywać podgląd powiadomień dla poszczególnych aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
jonaszmclaren
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
4
13-06-2017
Wiadomość 29 z 66 (29 801 wyświetleń)

Re: [iOS] Powiadomienia push

Cześć,

 

od czasu ostatnich prac serwisowych (bodajże 7/8 stycznia) nie działają powiadomienia dotyczące transakcji kartą kredytową. Brak jakichkolwiek powiadomień. Powiadomienia dotyczące na przykład przelewów czy obciążeń (składki ubezpieczeniowe) działają bez zarzutu.

 

Sprawa zgłaszana poprzez Moje ING i niestety dalej nie rozwiązana...

 

Kiedy można liczyć na jakieś rozwiązanie?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 30 z 66 (29 003 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy