18-01-2018 13:36
Powiadomienia powinny działać poprawnie. Sprawdź czy prawidłowo masz podpiętą kartę kredytową. Jeśli tak, zaczekaj na odpowiedź przez bankowość. Sprawdzimy to.
19-01-2018 14:56
Wszystko jest tak, jak było przed pracami serwisowymi. Powiadomienia o transakcjach kartą nie działają dalej niestety... Czekam w takim razie na odpowiedź i rozwiązanie problemu.
23-01-2018 12:31
Nadal pracujemy nad wyprowadzeniem problemu z powiadomieniami PUSH. Przepraszamy Cię za utrudnienia.
26-01-2018 10:02
Dalej niestety nie działają te powiadomienia... nie może to być kwestia ustawień po mojej stronie, ponieważ regularnie dostaję powiadomienia dotyczące chociażby: wypłat z bankomatu, przelewów między własnymi kontami, przelewów, które zlecam na zewnątrz banku jak również przelewów, które przychodzą na konto osobiste.
Niestety staje się to coraz bardziej uciążliwe, polegałem na nich, dawały jakieś poczucie bezpieczeństwa, bo wiedziałem, kiedy, za co i ile zapłaciłem ja lub osoba korzystająca z dodatkowej karty - teraz muszę się logować i sprawdzać historię karty...
27-01-2018 09:30
WojtSkarzynski, jest to błąd po naszej stronie. Powiadomienia PUSH z informacją o transakcji kartą kredytową nie są prezentowane. Wiemy, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Tak jak napisała MonikaC - wciąż pracujemy nad tym, aby wkrótce wszytko wróciło do normy.
29-01-2018 08:53
30-01-2018 09:00 | Edytowano: 30-01-2018 09:01
PUSH-e o transakcjach w dalszym ciągu nie są wysyłane prawidłowo do klientów. Nasi informatycy stale pracują nad tym, aby szybko ten problem rozwiązać.
Przewidywany czas rozwiązania to marzec 2018.
30-01-2018 10:04
O matko... dopiero marzec? Czyli w praniu może wyjść cały kwartał bez powiadomień o transakcjach kartami kredytowymi?
31-01-2018 10:16
W chwili obecnej nie możemy nic więcej w tym temacie dodać, poza informacjami które otrzymałeś od KatarzynaA.
06-03-2018 13:21
@Konto usunięte @KatarzynaA czy jest jakiś postęp w kontekście powiadomień PUSH dla transakcji kartami kredytowymi?
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz