Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Google pay też nie działa Emotikon: Mrugający
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
9
15-03-2021
Wiadomość 31 z 52 (10 438 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Amazon jeszcze przy większych płatnościach działał, teraz nie działa wcale.

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
22
06-01-2021
Wiadomość 32 z 52 (10 406 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie płatności z ING w Amazon nie działają od początku 2021.
Płacę z innego banku i zero problemów
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
9
15-03-2021
Wiadomość 33 z 52 (10 345 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Czy moderatorzy na tym forum to jakieś boty z zaimplementowanym algorytmem Copiego-Paste'a, który za każdym razem wkleja te same odpowiedzi o tym, że "Przez 8 ostatnich lat...". A nie, to nie to. "Od 1 stycznia... Skontaktuj się z infolinią, bla bla".
Tylko, że to nie jest problem pojedyńczego klienta z jakąś randomową płatnością, a problem na poziomie wdrożenia tej dyrektywy PSD2, którą Wy skopaliście. Bo skoro kartami innych banków ludzie są w stanie realizować płatności, które nie przechodzą kartą wydaną do Waszego konta, to wina jest po stronie ING. To trzeba powiedzieć wprost. I nie kopiować kolejny raz bzdur o "Wspólnie ze wszystkimi uczestnikami rynku pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem tych problemów" tylko zakasać rękawy i to poprawić.
Rafał1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
8
24-09-2019
Wiadomość 34 z 52 (10 097 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Może być kilka powodów, że płatność przy użyciu danych karty nie jest zrealizowana poprawnie. 
W takiej sytuacji potrzebujemy sprawdzić informację w naszym systemie. 
To jest powód, że prosimy wtedy o kontakt z naszą infolinią lub przez bankowość internetową.
Staramy się wtedy zaproponować inne rozwiązanie lub sprawdzić powód odrzucenia konkretnej transakcji. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 35 z 52 (10 063 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Konkretnie to niczego Państwo nie rozwiązują. Z infolinią rozmawiałam 3 razy, problemy nie zostały rozwiązane! Poszło zgłoszenie i uzyskałam odpowiedź taką jak na infolinii, czyli nic nie zostało rozwiązane, wszystkie odpowiedzi sprowadzają się do jednego: spadaj, to nie nasza wina..... Jest kwiecień, a ja dalej nie mogę korzystać z płatności kartą w niektórych serwisach internetowych. Blik, przelewy bądź inne sposoby nie dają mi możliwości rozłożenia płatności na raty, a karta tak. Problem rozwiązałam sama, zakładając kartę Revolut, ale nie o takie rozwiązanie chyba chodzi, posiadając konto w banku, kartę do konta i środki na koncie. Weźcie się w końcu do roboty.

 

Gosia_1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
15
11-01-2021
Wiadomość 36 z 52 (10 058 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie to samo, próby od 2 m-cy: infolinia ING mówi że to sprawa Google, Google mówi że to sprawa ING, płacić dalej się nie da.
taszlan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
05-04-2021
Wiadomość 37 z 52 (9 963 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Nic się nie dzieje. Płatności w wielu serwisach nie przechodzą. "Twoja transakcja została odrzucona przez TWÓJ bank. Zadzwoń do Swojego banku i rozwiąż ten problem".Panie i Panowie z ING robią sobie chyba (nieśmieszne) żarty. Infolinia ING - dobre sobie. Daję tydzień na rozwiązanie tego problemu i przykro - ale uciekamy z tego morza niekompetencji. Dosłownie - nie stać mnie na takie hocki-klocki, że "robimy" "pracujemy" itd. Codziennie tracę przez tę sytuację  - wprost - pieniądze. I tak staram się być wyrozumiały.

MarekWardziński
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
09-04-2021
Wiadomość 38 z 52 (9 792 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Ostatni mój post. Chciałem tylko poinformować, że przez tę sytuacje zostałem zmuszony, po dobrych 10 latach, do zmiany banku. Słabo...

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
22
06-01-2021
Wiadomość 39 z 52 (9 616 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Witam, ja również apeluję do ING o rozwiązanie problemów z płatnościami w Orlen Pay. To wygodne rozwiązanie, a teraz w czasach COVID-19 poprawia bezpieczeństwo. Specjalnie po to, aby używać tej aplikacji zamówiłem kartę przedpłaconą w ING. Najpierw całe rozwiązanie działało "w kratkę", a od ponad miesiąca nie działa w ogóle (kilkakrotnie próbowałem płacić na stacji). Raz zdarzyło mi się, że na tej samej stacji, na przestrzeni 5 minut płatność za LPG przeszła przez kartę i Orlen Pay (ok. 80 zł), a za PB95 już nie (ok. 180 zł).

 

Obsługa stacji i infolinia Orlen sugeruje zmianę banku, bo tylko z ING jest problem. Infolinia ING ciągle tylko powtarza, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

 

Skoro inne banki potrafią - w czym tkwi problem? W imieniu innych użytkowników i swoim proszę o ogarnięcie tej kwestii.

lokhaar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
26-04-2021
Wiadomość 40 z 52 (9 188 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy