Odwołania u was nic nie dają. ING stosuje starą zasadę zdartej płyty. Jak każda korporacja na tyle duża, że nie może już jej zależeć na pojedynczych klientach. Fikcja i marketing z twarzą byłego aktora.
.. Jak zwykle... Autoryzacja poprawna po stronie użytkownika i banku... prawdopodobnie wina odbiorcy płatności... czyli stara śpiewka ING lub UWAGA nowość po stronie aplikacji😁. Efekt bank znów umywa ręce
Ciekawe, że tego problemu nie mam w mBanku i PKO. Ale może im się chce bardziej..
Ing ma niezły smród z tym problemem. Google Pay też nie działa z podpięta kartą Ing. W innych bankach nie ma z tym problemu. Ing nie chce aby płacić ich kartami to nie.
Od momentu wprowadzenia nowych metod autoryzacji ok. 50% transakcji kartą kredytową jest odrzucana. Widocznie ING nie zależy na płatnościach kartami. Już 2 reklamacje złożone, a odpowiedź z szablonu. Ciekawa taktyka na obsługę klienta. Prawdopodobnie chodzi o skierowanie do konkurencji