- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Płatność kartą
15-03-2021 21:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciekawa taktyka na obsługę klienta. Prawdopodobnie chodzi o skierowanie do konkurencji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-03-2021 20:23
Re: Płatność kartą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problemy o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności kartą w internecie. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności w kasie.
Prosimy też o zgłaszanie nieudanych płatności, np. w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy co mogło pójść nie tak. Przez Społeczność ING niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-03-2021 20:30
Re: Płatność kartą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W innych bankach nie ma z tym problemu.
Ing nie chce aby płacić ich kartami to nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-03-2021 20:34
Re: Płatność kartą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, jak napisaliśmy wcześniej, zgłoś nam nieudane płatności na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. Sprawdzimy to. Na Społeczności nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-03-2021 22:42
Re: Płatność kartą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
.. Jak zwykle... Autoryzacja poprawna po stronie użytkownika i banku... prawdopodobnie wina odbiorcy płatności... czyli stara śpiewka ING lub UWAGA nowość po stronie aplikacji😁.
Efekt bank znów umywa ręce
Ciekawe, że tego problemu nie mam w mBanku i PKO. Ale może im się chce bardziej..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-03-2021 23:03
Re: Płatność kartą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego analityka i chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ponownie sprawdzone, to możesz odwołać się od tej decyzji. Odwołanie od reklamacji przyjmiemy od Ciebie na czacie w naszej bankowości internetowej Moje ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie 32 357 00 69 (24/7).
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-03-2021 23:19
Re: Płatność kartą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość