Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu

Dzisiaj ponad dwie godziny temu przelałam pieniądze i do tej pory nie mogę pobrać potwierdzenia transakcji. Czytałam na forum, że nie ma możliwości pobrania potwierdzenia od razu gdy transakcja ma miejsce po godzinie 20 - rozumiem, ale ja zleciłam przelew po 12, jest 15, a ciągle nie ma nawet możliwości pobrania potwierdzenia. Dostępne są tylko opcje, które widać w załączniku.
Odpowiedz
0 Lajków
Konga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (12 203 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z nasza infolinią (32 357 00 69) lub czatem. 
Standardowo potwierdzenie przelewu z konta osobistego udostępniamy od razu po wykonaniu przelewu. W sytuacji, jeśli przelew zlecisz w niedzielę, święto lub w dzień roboczy po godzinie 20stej, udostępnimy je kolejnego dnia roboczego. 
Jeśli masz na myśli potwierdzenie przelewu z karty kredytowej, nie jest ono dostępne w bankowości internetowej. Możemy je dla Ciebie przygotować. Wystarczy, że w tej sprawie do nas napiszesz na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (12 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy