- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Potwierdzenie przelewu
19-03-2021 14:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-03-2021 14:58
Re: Potwierdzenie przelewu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z nasza infolinią (32 357 00 69) lub czatem.
Standardowo potwierdzenie przelewu z konta osobistego udostępniamy od razu po wykonaniu przelewu. W sytuacji, jeśli przelew zlecisz w niedzielę, święto lub w dzień roboczy po godzinie 20stej, udostępnimy je kolejnego dnia roboczego.
Jeśli masz na myśli potwierdzenie przelewu z karty kredytowej, nie jest ono dostępne w bankowości internetowej. Możemy je dla Ciebie przygotować. Wystarczy, że w tej sprawie do nas napiszesz na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość