19-03-2021 14:53
20-03-2021 14:58
Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z nasza infolinią (32 357 00 69) lub czatem.
Standardowo potwierdzenie przelewu z konta osobistego udostępniamy od razu po wykonaniu przelewu. W sytuacji, jeśli przelew zlecisz w niedzielę, święto lub w dzień roboczy po godzinie 20stej, udostępnimy je kolejnego dnia roboczego.
Jeśli masz na myśli potwierdzenie przelewu z karty kredytowej, nie jest ono dostępne w bankowości internetowej. Możemy je dla Ciebie przygotować. Wystarczy, że w tej sprawie do nas napiszesz na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |