Odpowiedz

Płatność kartą

Od momentu wprowadzenia nowych metod autoryzacji ok. 50% transakcji kartą kredytową jest odrzucana. Widocznie ING nie zależy na płatnościach kartami. Już 2 reklamacje złożone, a odpowiedź z szablonu.
Ciekawa taktyka na obsługę klienta. Prawdopodobnie chodzi o skierowanie do konkurencjiEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 1 z 7 (2 427 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Problemy o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności kartą w internecie. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności w kasie.

Prosimy też o zgłaszanie nieudanych płatności, np. w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy co mogło pójść nie tak. Przez Społeczność ING niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
383
92
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (2 378 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Ing ma niezły smród z tym problemem. Google Pay też nie działa z podpięta kartą Ing.
W innych bankach nie ma z tym problemu.
Ing nie chce aby płacić ich kartami to nie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 3 z 7 (2 375 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Tak, jak napisaliśmy wcześniej, zgłoś nam nieudane płatności na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. Sprawdzimy to. Na Społeczności nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
124
26
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (2 315 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Zgłosiłem reklamację i otrzymałem odpowiedź🙂

.. Jak zwykle... Autoryzacja poprawna po stronie użytkownika i banku... prawdopodobnie wina odbiorcy płatności... czyli stara śpiewka ING lub UWAGA nowość po stronie aplikacji😁.
Efekt bank znów umywa ręce

Ciekawe, że tego problemu nie mam w mBanku i PKO. Ale może im się chce bardziej..
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 5 z 7 (2 303 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego analityka i chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ponownie sprawdzone, to możesz odwołać się od tej decyzji. Odwołanie od reklamacji przyjmiemy od Ciebie na czacie w naszej bankowości internetowej Moje ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie 32 357 00 69 (24/7).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
638
203
12-10-2015
Wiadomość 6 z 7 (2 275 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Odwołania u was nic nie dają. ING stosuje starą zasadę zdartej płyty. Jak każda korporacja na tyle duża, że nie może już jej zależeć na pojedynczych klientach. Fikcja i marketing z twarzą byłego aktora.
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 7 z 7 (2 273 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy