Odpowiedz

Płatność kartą

Od momentu wprowadzenia nowych metod autoryzacji ok. 50% transakcji kartą kredytową jest odrzucana. Widocznie ING nie zależy na płatnościach kartami. Już 2 reklamacje złożone, a odpowiedź z szablonu.
Ciekawa taktyka na obsługę klienta. Prawdopodobnie chodzi o skierowanie do konkurencjiEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 1 z 7 (5 545 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Problemy o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności kartą w internecie. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności w kasie.

Prosimy też o zgłaszanie nieudanych płatności, np. w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy co mogło pójść nie tak. Przez Społeczność ING niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (5 496 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Ing ma niezły smród z tym problemem. Google Pay też nie działa z podpięta kartą Ing.
W innych bankach nie ma z tym problemu.
Ing nie chce aby płacić ich kartami to nie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 3 z 7 (5 493 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Tak, jak napisaliśmy wcześniej, zgłoś nam nieudane płatności na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. Sprawdzimy to. Na Społeczności nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (5 433 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Zgłosiłem reklamację i otrzymałem odpowiedź🙂

.. Jak zwykle... Autoryzacja poprawna po stronie użytkownika i banku... prawdopodobnie wina odbiorcy płatności... czyli stara śpiewka ING lub UWAGA nowość po stronie aplikacji😁.
Efekt bank znów umywa ręce

Ciekawe, że tego problemu nie mam w mBanku i PKO. Ale może im się chce bardziej..
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 5 z 7 (5 421 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego analityka i chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ponownie sprawdzone, to możesz odwołać się od tej decyzji. Odwołanie od reklamacji przyjmiemy od Ciebie na czacie w naszej bankowości internetowej Moje ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie 32 357 00 69 (24/7).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 7 (5 393 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Odwołania u was nic nie dają. ING stosuje starą zasadę zdartej płyty. Jak każda korporacja na tyle duża, że nie może już jej zależeć na pojedynczych klientach. Fikcja i marketing z twarzą byłego aktora.
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 7 z 7 (5 391 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy