Odpowiedz

Płatność kartą

Od momentu wprowadzenia nowych metod autoryzacji ok. 50% transakcji kartą kredytową jest odrzucana. Widocznie ING nie zależy na płatnościach kartami. Już 2 reklamacje złożone, a odpowiedź z szablonu.
Ciekawa taktyka na obsługę klienta. Prawdopodobnie chodzi o skierowanie do konkurencjiEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 1 z 7 (6 335 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Problemy o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności kartą w internecie. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności w kasie.

Prosimy też o zgłaszanie nieudanych płatności, np. w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy co mogło pójść nie tak. Przez Społeczność ING niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (6 286 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Ing ma niezły smród z tym problemem. Google Pay też nie działa z podpięta kartą Ing.
W innych bankach nie ma z tym problemu.
Ing nie chce aby płacić ich kartami to nie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 3 z 7 (6 283 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Tak, jak napisaliśmy wcześniej, zgłoś nam nieudane płatności na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. Sprawdzimy to. Na Społeczności nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (6 223 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Zgłosiłem reklamację i otrzymałem odpowiedź🙂

.. Jak zwykle... Autoryzacja poprawna po stronie użytkownika i banku... prawdopodobnie wina odbiorcy płatności... czyli stara śpiewka ING lub UWAGA nowość po stronie aplikacji😁.
Efekt bank znów umywa ręce

Ciekawe, że tego problemu nie mam w mBanku i PKO. Ale może im się chce bardziej..
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 5 z 7 (6 211 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego analityka i chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ponownie sprawdzone, to możesz odwołać się od tej decyzji. Odwołanie od reklamacji przyjmiemy od Ciebie na czacie w naszej bankowości internetowej Moje ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie 32 357 00 69 (24/7).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 7 (6 183 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Odwołania u was nic nie dają. ING stosuje starą zasadę zdartej płyty. Jak każda korporacja na tyle duża, że nie może już jej zależeć na pojedynczych klientach. Fikcja i marketing z twarzą byłego aktora.
Odpowiedz
0 Lajków
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
9
15-03-2021
Wiadomość 7 z 7 (6 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.

25-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy