15-03-2021 21:20
16-03-2021 20:23
Problemy o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności kartą w internecie. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatności w kasie.
Prosimy też o zgłaszanie nieudanych płatności, np. w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy co mogło pójść nie tak. Przez Społeczność ING niestety nie mamy wglądu do danych w systemie.
16-03-2021 20:30
17-03-2021 20:34
Tak, jak napisaliśmy wcześniej, zgłoś nam nieudane płatności na czacie w bankowości internetowej lub na naszej infolinii. Sprawdzimy to. Na Społeczności nie mamy dostępu do systemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.
17-03-2021 22:42
18-03-2021 23:03
Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego analityka i chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ponownie sprawdzone, to możesz odwołać się od tej decyzji. Odwołanie od reklamacji przyjmiemy od Ciebie na czacie w naszej bankowości internetowej Moje ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie 32 357 00 69 (24/7).
18-03-2021 23:19
Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.
11-03-2025Witam,
szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.
Czy jest może na chwilę obecną jakiś
... 11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |