Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Google pay też nie działa Emotikon: Mrugający
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
15-03-2021
Wiadomość 31 z 47 (3 340 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Amazon jeszcze przy większych płatnościach działał, teraz nie działa wcale.

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
17
06-01-2021
Wiadomość 32 z 47 (3 308 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie płatności z ING w Amazon nie działają od początku 2021.
Płacę z innego banku i zero problemów
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
15-03-2021
Wiadomość 33 z 47 (3 250 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Czy moderatorzy na tym forum to jakieś boty z zaimplementowanym algorytmem Copiego-Paste'a, który za każdym razem wkleja te same odpowiedzi o tym, że "Przez 8 ostatnich lat...". A nie, to nie to. "Od 1 stycznia... Skontaktuj się z infolinią, bla bla".
Tylko, że to nie jest problem pojedyńczego klienta z jakąś randomową płatnością, a problem na poziomie wdrożenia tej dyrektywy PSD2, którą Wy skopaliście. Bo skoro kartami innych banków ludzie są w stanie realizować płatności, które nie przechodzą kartą wydaną do Waszego konta, to wina jest po stronie ING. To trzeba powiedzieć wprost. I nie kopiować kolejny raz bzdur o "Wspólnie ze wszystkimi uczestnikami rynku pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem tych problemów" tylko zakasać rękawy i to poprawić.
Rafał1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
6
24-09-2019
Wiadomość 34 z 47 (3 002 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Może być kilka powodów, że płatność przy użyciu danych karty nie jest zrealizowana poprawnie. 
W takiej sytuacji potrzebujemy sprawdzić informację w naszym systemie. 
To jest powód, że prosimy wtedy o kontakt z naszą infolinią lub przez bankowość internetową.
Staramy się wtedy zaproponować inne rozwiązanie lub sprawdzić powód odrzucenia konkretnej transakcji. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
340
85
04-09-2015
Wiadomość 35 z 47 (2 969 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Konkretnie to niczego Państwo nie rozwiązują. Z infolinią rozmawiałam 3 razy, problemy nie zostały rozwiązane! Poszło zgłoszenie i uzyskałam odpowiedź taką jak na infolinii, czyli nic nie zostało rozwiązane, wszystkie odpowiedzi sprowadzają się do jednego: spadaj, to nie nasza wina..... Jest kwiecień, a ja dalej nie mogę korzystać z płatności kartą w niektórych serwisach internetowych. Blik, przelewy bądź inne sposoby nie dają mi możliwości rozłożenia płatności na raty, a karta tak. Problem rozwiązałam sama, zakładając kartę Revolut, ale nie o takie rozwiązanie chyba chodzi, posiadając konto w banku, kartę do konta i środki na koncie. Weźcie się w końcu do roboty.

 

Gosia_1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
12
11-01-2021
Wiadomość 36 z 47 (2 964 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie to samo, próby od 2 m-cy: infolinia ING mówi że to sprawa Google, Google mówi że to sprawa ING, płacić dalej się nie da.
taszlan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-04-2021
Wiadomość 37 z 47 (2 869 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Nic się nie dzieje. Płatności w wielu serwisach nie przechodzą. "Twoja transakcja została odrzucona przez TWÓJ bank. Zadzwoń do Swojego banku i rozwiąż ten problem".Panie i Panowie z ING robią sobie chyba (nieśmieszne) żarty. Infolinia ING - dobre sobie. Daję tydzień na rozwiązanie tego problemu i przykro - ale uciekamy z tego morza niekompetencji. Dosłownie - nie stać mnie na takie hocki-klocki, że "robimy" "pracujemy" itd. Codziennie tracę przez tę sytuację  - wprost - pieniądze. I tak staram się być wyrozumiały.

MarekWardziński
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
09-04-2021
Wiadomość 38 z 47 (2 698 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Ostatni mój post. Chciałem tylko poinformować, że przez tę sytuacje zostałem zmuszony, po dobrych 10 latach, do zmiany banku. Słabo...

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
17
06-01-2021
Wiadomość 39 z 47 (2 522 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Witam, ja również apeluję do ING o rozwiązanie problemów z płatnościami w Orlen Pay. To wygodne rozwiązanie, a teraz w czasach COVID-19 poprawia bezpieczeństwo. Specjalnie po to, aby używać tej aplikacji zamówiłem kartę przedpłaconą w ING. Najpierw całe rozwiązanie działało "w kratkę", a od ponad miesiąca nie działa w ogóle (kilkakrotnie próbowałem płacić na stacji). Raz zdarzyło mi się, że na tej samej stacji, na przestrzeni 5 minut płatność za LPG przeszła przez kartę i Orlen Pay (ok. 80 zł), a za PB95 już nie (ok. 180 zł).

 

Obsługa stacji i infolinia Orlen sugeruje zmianę banku, bo tylko z ING jest problem. Infolinia ING ciągle tylko powtarza, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu.

 

Skoro inne banki potrafią - w czym tkwi problem? W imieniu innych użytkowników i swoim proszę o ogarnięcie tej kwestii.

lokhaar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
26-04-2021
Wiadomość 40 z 47 (2 094 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@mciek

Nieprawda, z tym co piszesz. Wnioski składane np w czerwcu , też bez udziału pośrednika, przechodziły dłuższą weryfikację, kilkutygodniową niczym nie różniącą się od tych składanych przez pośred...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Trafiłam, bo wniosek złożyłeś już po "boomie" wniosków, który był w okresie maj-lipiec. Z resztą, czytając inne wątki, posty, można przeczytać,że Ci co składali bezpośrednio w oddziale w wyzej wymieni...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@aaa12345 decyzja mogla byc wystawiona na podstawie wspolpracy z bankiem (opoznienia w splacie, windykacja, czarna lista) bez analizy kredytowej i zaciagania raportu z bik

17-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy