- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
15-03-2021 21:26
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-03-2021 12:59
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Amazon jeszcze przy większych płatnościach działał, teraz nie działa wcale.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-03-2021 22:48
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płacę z innego banku i zero problemów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-04-2021 11:22
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko, że to nie jest problem pojedyńczego klienta z jakąś randomową płatnością, a problem na poziomie wdrożenia tej dyrektywy PSD2, którą Wy skopaliście. Bo skoro kartami innych banków ludzie są w stanie realizować płatności, które nie przechodzą kartą wydaną do Waszego konta, to wina jest po stronie ING. To trzeba powiedzieć wprost. I nie kopiować kolejny raz bzdur o "Wspólnie ze wszystkimi uczestnikami rynku pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem tych problemów" tylko zakasać rękawy i to poprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2021 11:23
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może być kilka powodów, że płatność przy użyciu danych karty nie jest zrealizowana poprawnie.
W takiej sytuacji potrzebujemy sprawdzić informację w naszym systemie.
To jest powód, że prosimy wtedy o kontakt z naszą infolinią lub przez bankowość internetową.
Staramy się wtedy zaproponować inne rozwiązanie lub sprawdzić powód odrzucenia konkretnej transakcji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-04-2021 11:41
Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konkretnie to niczego Państwo nie rozwiązują. Z infolinią rozmawiałam 3 razy, problemy nie zostały rozwiązane! Poszło zgłoszenie i uzyskałam odpowiedź taką jak na infolinii, czyli nic nie zostało rozwiązane, wszystkie odpowiedzi sprowadzają się do jednego: spadaj, to nie nasza wina..... Jest kwiecień, a ja dalej nie mogę korzystać z płatności kartą w niektórych serwisach internetowych. Blik, przelewy bądź inne sposoby nie dają mi możliwości rozłożenia płatności na raty, a karta tak. Problem rozwiązałam sama, zakładając kartę Revolut, ale nie o takie rozwiązanie chyba chodzi, posiadając konto w banku, kartę do konta i środki na koncie. Weźcie się w końcu do roboty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-04-2021 22:10
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-04-2021 19:17
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic się nie dzieje. Płatności w wielu serwisach nie przechodzą. "Twoja transakcja została odrzucona przez TWÓJ bank. Zadzwoń do Swojego banku i rozwiąż ten problem".Panie i Panowie z ING robią sobie chyba (nieśmieszne) żarty. Infolinia ING - dobre sobie. Daję tydzień na rozwiązanie tego problemu i przykro - ale uciekamy z tego morza niekompetencji. Dosłownie - nie stać mnie na takie hocki-klocki, że "robimy" "pracujemy" itd. Codziennie tracę przez tę sytuację - wprost - pieniądze. I tak staram się być wyrozumiały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-04-2021 01:04
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ostatni mój post. Chciałem tylko poinformować, że przez tę sytuacje zostałem zmuszony, po dobrych 10 latach, do zmiany banku. Słabo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-04-2021 14:51
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, ja również apeluję do ING o rozwiązanie problemów z płatnościami w Orlen Pay. To wygodne rozwiązanie, a teraz w czasach COVID-19 poprawia bezpieczeństwo. Specjalnie po to, aby używać tej aplikacji zamówiłem kartę przedpłaconą w ING. Najpierw całe rozwiązanie działało "w kratkę", a od ponad miesiąca nie działa w ogóle (kilkakrotnie próbowałem płacić na stacji). Raz zdarzyło mi się, że na tej samej stacji, na przestrzeni 5 minut płatność za LPG przeszła przez kartę i Orlen Pay (ok. 80 zł), a za PB95 już nie (ok. 180 zł).
Obsługa stacji i infolinia Orlen sugeruje zmianę banku, bo tylko z ING jest problem. Infolinia ING ciągle tylko powtarza, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu.
Skoro inne banki potrafią - w czym tkwi problem? W imieniu innych użytkowników i swoim proszę o ogarnięcie tej kwestii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość