Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
Czy moderatorzy na tym forum to jakieś boty z zaimplementowanym algorytmem Copiego-Paste'a, który za każdym razem wkleja te same odpowiedzi o tym, że "Przez 8 ostatnich lat...". A nie, to nie to. "Od 1 stycznia... Skontaktuj się z infolinią, bla bla". Tylko, że to nie jest problem pojedyńczego klienta z jakąś randomową płatnością, a problem na poziomie wdrożenia tej dyrektywy PSD2, którą Wy skopali...
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020
Do listy nieobsługiwanych płatności w aplikacjach dorzucam Orlen Pay. Patrząc po wpisach w necie, o tym jakie płatności nie działają aktualnie (Google, Amazon, Uber, Orlen i inne) myśle, że pytanie po której stronie leży wina jest retoryczne...
A już myślałem, że zgłoszę Wam błąd w aplikacji mobilnej dotyczący płatności blikiem opisany w pierwszym poście, ale jak sobie poczytałem to okazuje się, że to feature tak na prawdę. Tylko czy to ma sens? Skoro mam 2 osobne konta, to dlaczego Blik nie może być podpięty do każdego z nich w tym samym czasie bez konieczności przełączania? Czy od stycznia nic się w tej kwestii nie zmieniło?