24-09-2019 08:07
24-09-2019 10:01
Nic nie zmieniło się w tym temacie i nie planujemy zmian. Do usługi BLIK musi być jednoznacznie wskazane konto. Dotyczy to również sytuacji, jeśli konta posiadasz w innych bankach.
W momencie wpłaty, wypłaty lub przelewu BLIK transakcje automatycznie realizujemy z połączonego z usługą konta.
12-02-2021 16:28
Ponawiam prośbę o zmianę tego i dodanie dwóch kodów blik na ekran startowy aplikacji. Dla klienta Indywidualnego i konta firmy.
13-02-2021 16:34
@igrzysk Dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu
Ciężko nam się odnieść do informacji, o których piszesz w tym miejscu. Napisz proszę, gdzie i jakie dokładnie informacje odszukałeś? Podaj proszę dokładne źródło pochodzenia tych wiadomości.
22-05-2022
Chciałabym pomóc i przekazać Ci więcej szczegółów o Twoim koncie, jednak przez Społeczność nie mam wglądu do oferty, z jakiej u nas skorzystałeś.
W Moim ING, jak wejdziesz w zakładkę Oszczędności i na
... 22-05-2022Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w banko
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |