Odpowiedz

Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

A już myślałem, że zgłoszę Wam błąd w aplikacji mobilnej dotyczący płatności blikiem opisany w pierwszym poście, ale jak sobie poczytałem to okazuje się, że to feature tak na prawdę. Tylko czy to ma sens?
Skoro mam 2 osobne konta, to dlaczego Blik nie może być podpięty do każdego z nich w tym samym czasie bez konieczności przełączania? Czy od stycznia nic się w tej kwestii nie zmieniło?
Odpowiedz
0 Lajków
Rafał1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
8
24-09-2019
Wiadomość 11 z 16 (9 471 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Nic nie zmieniło się w tym temacie i nie planujemy zmian. Do usługi BLIK musi być jednoznacznie wskazane konto. Dotyczy to również sytuacji, jeśli konta posiadasz w innych bankach.  
W momencie wpłaty, wypłaty lub przelewu BLIK transakcje automatycznie realizujemy z połączonego z usługą konta. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 12 z 16 (9 458 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Ponawiam prośbę o zmianę tego i dodanie dwóch kodów blik na ekran startowy aplikacji. Dla klienta Indywidualnego i konta firmy. 

Odpowiedz
0 Lajków
igrzysk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
3
03-12-2020
Wiadomość 13 z 16 (8 204 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

 

@igrzysk Dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 14 z 16 (8 173 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Brak możliwości dodania drugiej ikonki blika dla drugiego typu konta to chyba najwieksza wada obecnej aplikacji ing. Dziwię się że to nie zostało naprawione od tylu lat. Rozmawiałem ostatnio na jakimś spotkaniu biznesowym o tym problemie i każda osoba na JDG która ma konto w ING na to narzekala. To bardzo irytujące że możemy korzystać z blika albo na koncie prywatnym albo firmowym a nie na obu na raz. Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie za każdym razem zmieniał w ustawieniach przypisanego konta do blika.....

Odpowiedz
0 Lajków
Cactus23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2021
Wiadomość 15 z 16 (5 771 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 16 z 16 (5 680 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy