24-09-2019 08:07
24-09-2019 10:01
Nic nie zmieniło się w tym temacie i nie planujemy zmian. Do usługi BLIK musi być jednoznacznie wskazane konto. Dotyczy to również sytuacji, jeśli konta posiadasz w innych bankach.
W momencie wpłaty, wypłaty lub przelewu BLIK transakcje automatycznie realizujemy z połączonego z usługą konta.
12-02-2021 16:28
Ponawiam prośbę o zmianę tego i dodanie dwóch kodów blik na ekran startowy aplikacji. Dla klienta Indywidualnego i konta firmy.
13-02-2021 16:34
@igrzysk Dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu
26-05-2023 20:33
Brak możliwości dodania drugiej ikonki blika dla drugiego typu konta to chyba najwieksza wada obecnej aplikacji ing. Dziwię się że to nie zostało naprawione od tylu lat. Rozmawiałem ostatnio na jakimś spotkaniu biznesowym o tym problemie i każda osoba na JDG która ma konto w ING na to narzekala. To bardzo irytujące że możemy korzystać z blika albo na koncie prywatnym albo firmowym a nie na obu na raz. Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie za każdym razem zmieniał w ustawieniach przypisanego konta do blika.....
29-05-2023 18:44
Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024