15-03-2021 21:26
16-03-2021 12:59
Amazon jeszcze przy większych płatnościach działał, teraz nie działa wcale.
17-03-2021 22:48
01-04-2021 11:22
02-04-2021 11:23
Może być kilka powodów, że płatność przy użyciu danych karty nie jest zrealizowana poprawnie.
W takiej sytuacji potrzebujemy sprawdzić informację w naszym systemie.
To jest powód, że prosimy wtedy o kontakt z naszą infolinią lub przez bankowość internetową.
Staramy się wtedy zaproponować inne rozwiązanie lub sprawdzić powód odrzucenia konkretnej transakcji.
02-04-2021 11:41
Konkretnie to niczego Państwo nie rozwiązują. Z infolinią rozmawiałam 3 razy, problemy nie zostały rozwiązane! Poszło zgłoszenie i uzyskałam odpowiedź taką jak na infolinii, czyli nic nie zostało rozwiązane, wszystkie odpowiedzi sprowadzają się do jednego: spadaj, to nie nasza wina..... Jest kwiecień, a ja dalej nie mogę korzystać z płatności kartą w niektórych serwisach internetowych. Blik, przelewy bądź inne sposoby nie dają mi możliwości rozłożenia płatności na raty, a karta tak. Problem rozwiązałam sama, zakładając kartę Revolut, ale nie o takie rozwiązanie chyba chodzi, posiadając konto w banku, kartę do konta i środki na koncie. Weźcie się w końcu do roboty.
05-04-2021 22:10
09-04-2021 19:17
Nic się nie dzieje. Płatności w wielu serwisach nie przechodzą. "Twoja transakcja została odrzucona przez TWÓJ bank. Zadzwoń do Swojego banku i rozwiąż ten problem".Panie i Panowie z ING robią sobie chyba (nieśmieszne) żarty. Infolinia ING - dobre sobie. Daję tydzień na rozwiązanie tego problemu i przykro - ale uciekamy z tego morza niekompetencji. Dosłownie - nie stać mnie na takie hocki-klocki, że "robimy" "pracujemy" itd. Codziennie tracę przez tę sytuację - wprost - pieniądze. I tak staram się być wyrozumiały.
14-04-2021 01:04
Ostatni mój post. Chciałem tylko poinformować, że przez tę sytuacje zostałem zmuszony, po dobrych 10 latach, do zmiany banku. Słabo...
26-04-2021 14:51
Witam, ja również apeluję do ING o rozwiązanie problemów z płatnościami w Orlen Pay. To wygodne rozwiązanie, a teraz w czasach COVID-19 poprawia bezpieczeństwo. Specjalnie po to, aby używać tej aplikacji zamówiłem kartę przedpłaconą w ING. Najpierw całe rozwiązanie działało "w kratkę", a od ponad miesiąca nie działa w ogóle (kilkakrotnie próbowałem płacić na stacji). Raz zdarzyło mi się, że na tej samej stacji, na przestrzeni 5 minut płatność za LPG przeszła przez kartę i Orlen Pay (ok. 80 zł), a za PB95 już nie (ok. 180 zł).
Obsługa stacji i infolinia Orlen sugeruje zmianę banku, bo tylko z ING jest problem. Infolinia ING ciągle tylko powtarza, że trwają prace nad rozwiązaniem problemu.
Skoro inne banki potrafią - w czym tkwi problem? W imieniu innych użytkowników i swoim proszę o ogarnięcie tej kwestii.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |