05-01-2021 17:31
Witam,
Od 29.12.2020 mam problemy z platnosciami online w niektorych serwsiach jak Google Ads, Google GSuite lub nawet za Uber i Uber Eats.
Wszystkie te serwisy od 29.12 kieruja do nowej autoryzacji (sms + pin) ale po powrocie do serwisu/aplikacji dostaje blad o nieudanej platnosci.
Po kilku kontaktach z Google dostalem informacje ze blad po stronie banku. Po konktacie z ING telefonicznie ze blad po stronie Google.
Rekomedacja Google i Ubera jest uzycie kart platniczych innego banku
Czy ktos jeszcze te same problemy?
Pozdrawiam
06-01-2021 03:44
Tak, mam ten sam problem z amazonem. Płatności przestały przechodzić.
11-01-2021 09:31
Od 1 stycznia 2021 r. obowiązują nowe zasady autoryzacji płatności kartami w Internecie. Zostały one wprowadzone zgodnie z postanowieniami dyrektywy PSD2. Oznacza to, że płacąc w sklepach internetowych i aplikacjach klienci są częściej proszeni o autoryzację transakcji z wykorzystaniem nowych, dodatkowych metod weryfikacji użytkownika karty. Nowe obowiązki pociągnęły za sobą duże zmiany w sposobie dokonywania transakcji internetowych w całej Europie, co powodowało przejściowe problemy w ich realizacji. Wspólnie ze wszystkimi uczestnikami rynku pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem tych problemów. Jeśli teraz występują jeszcze jakieś problemy, prosimy o kontakt z Infolinią, żebyśmy mogli wyjaśnić tę sytuację.
11-01-2021 10:25
Też mam problem z płatnością w Spartoo. W innych bankach nie ma takiego problemu, np. mbank. Jak zamierzają Państwo rozwiązać problem?
11-01-2021 10:27 | Edytowano: 11-01-2021 10:28
ja mam problem z płatnością w Spartoo, w zeszłym roku problemów nie było
11-01-2021 12:12
Problemy nadal występują, płatności na różnych Amazonach. W innych bankach problemów brak.
11-01-2021 12:27 – ostatnio edytowany 11-01-2021 12:31 przez IlonaU
Gosia_1, bartek2708 Chcemy to dla Was wyjaśnić dlatego proszę, skontaktujcie się z naszą infolinią lub na czacie w Moim ING. Podaję numer naszej, całodobowej infolinii - (32) 357 00 69.Ikonę czata znajdziecie na dole strony, po zalogowaniu. Zapraszam Was do kontaktu z nami.
11-01-2021 15:54
Dzień dobry
Podobnie jak poprzednicy też mam problem z płatnościami kartą przez internet od nowego roku.
Rekomendujecie kontakt z infolinią , a tam Pan odpowiada że u was nie ma żadnego problemu.
Wina jest po drugiej stronie . odświeżył kartę i kazał zmienić przeglądarkę .
niestety to też nie działa ,próbowałam zapłacić kartą kredytową i kartą płatniczą żadna nie przeszła.
Z kartą innego banku nie ma problemu.
Infolinia nic nie pomogła, problem nadal występuje.
11-01-2021 17:20
Dwa razy rozmawiałam z infolinią, nic nie pomogło. Bardzo słabe tłumaczenie ING, że duże międzynarodowe serwisy zakupowe nie dostosowały się do jakichś wymogów UE. No super! W europie banki nie mają problemów z realizacją przelewów, inne banki w Polsce również problemu nie widzą, jedynie ING ma problem, więc zamiast zwalać winę na innych może lepiej nie robić z klientów idiotów, tylko opublikować informację i rozwiązać problem, bo ten jest ewidentnie po stronie banku.
12-01-2021 15:08
Niestety, pomimo wielokrotnych wizyt na infolinii i zgłoszenia reklamacji, dalej Google nie może pobrać opłaty z karty Mastercard z ING.
To już jest niepoważne. Przed zmianą banku powstrzymują mnie tylko formalności do wykonania (US i inne). Jednak moja cierpliwość się już kończy.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |