Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Bez sensu jest aby każdy z nas osobno zgłaszał raport o nieprawidłowości w działaniu aplikacji. Nikt nikomu nie zapłaci za zaangażowanie i skrupulatne przygotowanie zrzutów ekranów. 

 

Zaznaczę, że problem występuje również przy uruchamiania subskrypcji w usługach Apple wykonując zlecenie na urządzeniu mobilnym. 

Problem pojawia się w momencie gdy następuje etap autoryzacji 3D Secure, czy to metodą za pośrednictwem aplikacji czy sms. 

 

W momencie wybrania "metodyki aplikacji" wprowadzam PIN i niby uzyskuje od banku potwierdzenie poprawności, natomiast nic się nie dzieje, pieniądze się nie pobierają ja wychodzę z aplikacji i wracam do "sklepu"

 

Natomiast jeżeli wybiore opcje potwierdzenia sms, to przenosi mnie na stronę logowania do banku, ale w polu użytkownika nie mogę wprowadzić loginu.

 

Mam też prośbę aby nie zwalać problemu na klienta, bo jest to faktycznie babol po waszej stronie, a sam 3D Secure, to nie jest jakaś magiczna sztuczka do obsługi dla wybranych, tylko proces znany nam jakieś 10 lat?

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 21 z 52 (12 810 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przecież to jest kłamstwo. W takim razie ja zgłaszam po raz kolejny występowanie problemów z dokonywanie płatności we wszystkich Amazonach od początku roku. Problem występuję jedynie w ING i był przeze mnie zgłaszany wielokrotnie na infolinii. 

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
22
06-01-2021
Wiadomość 22 z 52 (12 799 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (infolinia czynna jest 24/7). Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 23 z 52 (12 743 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie w przypadku Apple działa już poprawnie. Emotikon: LOL

Przyznam jednak, że nowy proces jest trochę irytujący, ale znam go już z niemieckiego N26 w którym ten proces działa chyba od roku. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 52 (12 639 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

To jest jawna kpina. Po raz kolejny nie mogę zapłacić kartą w sklepie internetowym śmiesznej kwoty 122 zł!!!! Pani na infolinii mówi, że mam zgodnie z dyrektywą unijną narzucone jakieś limity. Nie jest mi w stanie powiedzieć kto dokładnie i jakiej wysokości narzucił mi limit. W tym samym sklepie 11.01 bank odrzucał mi płatność, następnie w tym samym sklepie 22.01 mogłam już zapłacić, dzisiaj, czyli 22.02 już płacić nie mogę!!!!. Zawsze były to kwoty rzędu 250-120 zł!!!! Czysta loteria, raz mogę zapłacić, innym razem nie. Raz mam limit, raz nie mam. I wina oczywiście po stronie sklepu.......

Gosia_1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
15
11-01-2021
Wiadomość 25 z 52 (12 617 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Problemy, o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatność w kasie.


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 26 z 52 (12 582 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Zaraz połowa marca a problemy z płatnościami jak były tak są nadal.

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
22
06-01-2021
Wiadomość 27 z 52 (12 295 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

W ciągu ostatnich kilku dni 2x karta została odrzucona przez Booking, ile to jeszcze potrwa ?

Płatność w kraju, chodziło o przyblokowanie karty by potwierdzić rezerwację i potwierdzić dane.

Czy jak w końcu będzie można latać to w Ryanair i innych liniach będzie to samo? Emotikon: Smutny

pomarańcza
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
7
15-06-2018
Wiadomość 28 z 52 (12 097 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@pomarańcza Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Jeżeli na koncie masz pieniądze, a limity dla karty są odpowiednie, a mimo to Twoje płatności były odrzucone, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Nasi specjaliści sprawdzą te transakcje w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 29 z 52 (12 059 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Dokładnie ten sam problem. Bank co ciekawe ma to gdzieś. Trzeba zmienić bank
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
9
15-03-2021
Wiadomość 30 z 52 (11 944 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy