Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Bez sensu jest aby każdy z nas osobno zgłaszał raport o nieprawidłowości w działaniu aplikacji. Nikt nikomu nie zapłaci za zaangażowanie i skrupulatne przygotowanie zrzutów ekranów. 

 

Zaznaczę, że problem występuje również przy uruchamiania subskrypcji w usługach Apple wykonując zlecenie na urządzeniu mobilnym. 

Problem pojawia się w momencie gdy następuje etap autoryzacji 3D Secure, czy to metodą za pośrednictwem aplikacji czy sms. 

 

W momencie wybrania "metodyki aplikacji" wprowadzam PIN i niby uzyskuje od banku potwierdzenie poprawności, natomiast nic się nie dzieje, pieniądze się nie pobierają ja wychodzę z aplikacji i wracam do "sklepu"

 

Natomiast jeżeli wybiore opcje potwierdzenia sms, to przenosi mnie na stronę logowania do banku, ale w polu użytkownika nie mogę wprowadzić loginu.

 

Mam też prośbę aby nie zwalać problemu na klienta, bo jest to faktycznie babol po waszej stronie, a sam 3D Secure, to nie jest jakaś magiczna sztuczka do obsługi dla wybranych, tylko proces znany nam jakieś 10 lat?

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 21 z 52 (13 092 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Przecież to jest kłamstwo. W takim razie ja zgłaszam po raz kolejny występowanie problemów z dokonywanie płatności we wszystkich Amazonach od początku roku. Problem występuję jedynie w ING i był przeze mnie zgłaszany wielokrotnie na infolinii. 

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
22
06-01-2021
Wiadomość 22 z 52 (13 081 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (infolinia czynna jest 24/7). Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 23 z 52 (13 025 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

U mnie w przypadku Apple działa już poprawnie. Emotikon: LOL

Przyznam jednak, że nowy proces jest trochę irytujący, ale znam go już z niemieckiego N26 w którym ten proces działa chyba od roku. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 52 (12 921 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

To jest jawna kpina. Po raz kolejny nie mogę zapłacić kartą w sklepie internetowym śmiesznej kwoty 122 zł!!!! Pani na infolinii mówi, że mam zgodnie z dyrektywą unijną narzucone jakieś limity. Nie jest mi w stanie powiedzieć kto dokładnie i jakiej wysokości narzucił mi limit. W tym samym sklepie 11.01 bank odrzucał mi płatność, następnie w tym samym sklepie 22.01 mogłam już zapłacić, dzisiaj, czyli 22.02 już płacić nie mogę!!!!. Zawsze były to kwoty rzędu 250-120 zł!!!! Czysta loteria, raz mogę zapłacić, innym razem nie. Raz mam limit, raz nie mam. I wina oczywiście po stronie sklepu.......

Gosia_1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
15
11-01-2021
Wiadomość 25 z 52 (12 899 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Problemy, o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatność w kasie.


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 26 z 52 (12 864 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Zaraz połowa marca a problemy z płatnościami jak były tak są nadal.

bartek2708
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
22
06-01-2021
Wiadomość 27 z 52 (12 577 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

W ciągu ostatnich kilku dni 2x karta została odrzucona przez Booking, ile to jeszcze potrwa ?

Płatność w kraju, chodziło o przyblokowanie karty by potwierdzić rezerwację i potwierdzić dane.

Czy jak w końcu będzie można latać to w Ryanair i innych liniach będzie to samo? Emotikon: Smutny

pomarańcza
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
7
15-06-2018
Wiadomość 28 z 52 (12 379 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

@pomarańcza Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Jeżeli na koncie masz pieniądze, a limity dla karty są odpowiednie, a mimo to Twoje płatności były odrzucone, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Nasi specjaliści sprawdzą te transakcje w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 29 z 52 (12 341 wyświetleń)

Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Dokładnie ten sam problem. Bank co ciekawe ma to gdzieś. Trzeba zmienić bank
MarekD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
9
15-03-2021
Wiadomość 30 z 52 (12 226 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy