14-02-2021 18:14
Bez sensu jest aby każdy z nas osobno zgłaszał raport o nieprawidłowości w działaniu aplikacji. Nikt nikomu nie zapłaci za zaangażowanie i skrupulatne przygotowanie zrzutów ekranów.
Zaznaczę, że problem występuje również przy uruchamiania subskrypcji w usługach Apple wykonując zlecenie na urządzeniu mobilnym.
Problem pojawia się w momencie gdy następuje etap autoryzacji 3D Secure, czy to metodą za pośrednictwem aplikacji czy sms.
W momencie wybrania "metodyki aplikacji" wprowadzam PIN i niby uzyskuje od banku potwierdzenie poprawności, natomiast nic się nie dzieje, pieniądze się nie pobierają ja wychodzę z aplikacji i wracam do "sklepu"
Natomiast jeżeli wybiore opcje potwierdzenia sms, to przenosi mnie na stronę logowania do banku, ale w polu użytkownika nie mogę wprowadzić loginu.
Mam też prośbę aby nie zwalać problemu na klienta, bo jest to faktycznie babol po waszej stronie, a sam 3D Secure, to nie jest jakaś magiczna sztuczka do obsługi dla wybranych, tylko proces znany nam jakieś 10 lat?
14-02-2021 20:21
Przecież to jest kłamstwo. W takim razie ja zgłaszam po raz kolejny występowanie problemów z dokonywanie płatności we wszystkich Amazonach od początku roku. Problem występuję jedynie w ING i był przeze mnie zgłaszany wielokrotnie na infolinii.
15-02-2021 20:39
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (infolinia czynna jest 24/7). Sprawdzimy to.
21-02-2021 16:30
U mnie w przypadku Apple działa już poprawnie.
Przyznam jednak, że nowy proces jest trochę irytujący, ale znam go już z niemieckiego N26 w którym ten proces działa chyba od roku.
22-02-2021 10:11
To jest jawna kpina. Po raz kolejny nie mogę zapłacić kartą w sklepie internetowym śmiesznej kwoty 122 zł!!!! Pani na infolinii mówi, że mam zgodnie z dyrektywą unijną narzucone jakieś limity. Nie jest mi w stanie powiedzieć kto dokładnie i jakiej wysokości narzucił mi limit. W tym samym sklepie 11.01 bank odrzucał mi płatność, następnie w tym samym sklepie 22.01 mogłam już zapłacić, dzisiaj, czyli 22.02 już płacić nie mogę!!!!. Zawsze były to kwoty rzędu 250-120 zł!!!! Czysta loteria, raz mogę zapłacić, innym razem nie. Raz mam limit, raz nie mam. I wina oczywiście po stronie sklepu.......
23-02-2021 09:47
Problemy, o których piszesz wynikają z nowych regulacji w zakresie transakcji kartowych obowiązujących od początku roku. Jesteśmy w kontakcie ze sprzedawcami i wspólnie pracujemy nad poprawnym działaniem procesu płatności. Do tego czasu zachęcamy do płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz płatność w kasie.
04-03-2021 11:39
Zaraz połowa marca a problemy z płatnościami jak były tak są nadal.
11-03-2021 19:36
W ciągu ostatnich kilku dni 2x karta została odrzucona przez Booking, ile to jeszcze potrwa ?
Płatność w kraju, chodziło o przyblokowanie karty by potwierdzić rezerwację i potwierdzić dane.
Czy jak w końcu będzie można latać to w Ryanair i innych liniach będzie to samo?
12-03-2021 19:52
@pomarańcza Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w naszych systemach. Jeżeli na koncie masz pieniądze, a limity dla karty są odpowiednie, a mimo to Twoje płatności były odrzucone, to proszę Cię o kontakt z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 12. Nasi specjaliści sprawdzą te transakcje w naszych systemach.
15-03-2021 21:22
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |