05-01-2021 17:31
Witam,
Od 29.12.2020 mam problemy z platnosciami online w niektorych serwsiach jak Google Ads, Google GSuite lub nawet za Uber i Uber Eats.
Wszystkie te serwisy od 29.12 kieruja do nowej autoryzacji (sms + pin) ale po powrocie do serwisu/aplikacji dostaje blad o nieudanej platnosci.
Po kilku kontaktach z Google dostalem informacje ze blad po stronie banku. Po konktacie z ING telefonicznie ze blad po stronie Google.
Rekomedacja Google i Ubera jest uzycie kart platniczych innego banku
Czy ktos jeszcze te same problemy?
Pozdrawiam
06-01-2021 03:44
Tak, mam ten sam problem z amazonem. Płatności przestały przechodzić.
11-01-2021 09:31
Od 1 stycznia 2021 r. obowiązują nowe zasady autoryzacji płatności kartami w Internecie. Zostały one wprowadzone zgodnie z postanowieniami dyrektywy PSD2. Oznacza to, że płacąc w sklepach internetowych i aplikacjach klienci są częściej proszeni o autoryzację transakcji z wykorzystaniem nowych, dodatkowych metod weryfikacji użytkownika karty. Nowe obowiązki pociągnęły za sobą duże zmiany w sposobie dokonywania transakcji internetowych w całej Europie, co powodowało przejściowe problemy w ich realizacji. Wspólnie ze wszystkimi uczestnikami rynku pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem tych problemów. Jeśli teraz występują jeszcze jakieś problemy, prosimy o kontakt z Infolinią, żebyśmy mogli wyjaśnić tę sytuację.
11-01-2021 10:25
Też mam problem z płatnością w Spartoo. W innych bankach nie ma takiego problemu, np. mbank. Jak zamierzają Państwo rozwiązać problem?
11-01-2021 10:27 | Edytowano: 11-01-2021 10:28
ja mam problem z płatnością w Spartoo, w zeszłym roku problemów nie było
11-01-2021 12:12
Problemy nadal występują, płatności na różnych Amazonach. W innych bankach problemów brak.
11-01-2021 12:27 – ostatnio edytowany 11-01-2021 12:31 przez IlonaU
Gosia_1, bartek2708 Chcemy to dla Was wyjaśnić dlatego proszę, skontaktujcie się z naszą infolinią lub na czacie w Moim ING. Podaję numer naszej, całodobowej infolinii - (32) 357 00 69.Ikonę czata znajdziecie na dole strony, po zalogowaniu. Zapraszam Was do kontaktu z nami.
11-01-2021 15:54
Dzień dobry
Podobnie jak poprzednicy też mam problem z płatnościami kartą przez internet od nowego roku.
Rekomendujecie kontakt z infolinią , a tam Pan odpowiada że u was nie ma żadnego problemu.
Wina jest po drugiej stronie . odświeżył kartę i kazał zmienić przeglądarkę .
niestety to też nie działa ,próbowałam zapłacić kartą kredytową i kartą płatniczą żadna nie przeszła.
Z kartą innego banku nie ma problemu.
Infolinia nic nie pomogła, problem nadal występuje.
11-01-2021 17:20
Dwa razy rozmawiałam z infolinią, nic nie pomogło. Bardzo słabe tłumaczenie ING, że duże międzynarodowe serwisy zakupowe nie dostosowały się do jakichś wymogów UE. No super! W europie banki nie mają problemów z realizacją przelewów, inne banki w Polsce również problemu nie widzą, jedynie ING ma problem, więc zamiast zwalać winę na innych może lepiej nie robić z klientów idiotów, tylko opublikować informację i rozwiązać problem, bo ten jest ewidentnie po stronie banku.
12-01-2021 15:08
Niestety, pomimo wielokrotnych wizyt na infolinii i zgłoszenia reklamacji, dalej Google nie może pobrać opłaty z karty Mastercard z ING.
To już jest niepoważne. Przed zmianą banku powstrzymują mnie tylko formalności do wykonania (US i inne). Jednak moja cierpliwość się już kończy.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |