Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Jak długo może trwać rozpatrywanie reklamacji??

Odpowiedz
0 Lajków
sandra2410
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
21-03-2019
Wiadomość 101 z 107 (3 962 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@sandra2410 O terminie rozpatrzenia reklamacji informujemy w wiadomości, którą wysyłamy na Twoją bankowość internetową. W przypadku wpłatomatów najczęściej jest to 5-7 dni. Podobną wiadomość wyślemy do Ciebie po rozpatrzeniu reklamacji, z odpowiedzią na nią. Jeśli wciąż czekasz na jej rozpatrzenie, proszę wejdź w zakładkę "Wiadomości" w Moim ING. Być może odpowiedź już na Ciebie czeka Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
66
16
26-11-2018
Wiadomość 102 z 107 (3 924 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Witam! Dziś wpłacałem dość dużą kwotę pieniędzy do wpłatomatu w Stargardzie w punkcie na ul. Piłsudskiego między 11.00 - 12.00. Byłem trochę zdziwimy kwotą, którą policzył bankomat bo brakowało mi ok tysiąca złotych - jednak pomyślałem, że maszyna pewnie się nie myli (nigdy nie miałem takiej sytuacji) i może nie wziąłem całej sumy z domu z portfela. Spieszyłem się, to była suma ok 15 tys zł. Miałem pewność, że brakująca kwota leży w domu, nie składałem żadnej reklamacji gdyż nie byłem pewny. Po przyjeździe do domu zobaczyłem, że jednak nic nie zostało i doszło do mnie, że ta maszyna może źle policzyła pieniądze i to nie ja popełniłem błąd. Później wszedłem na forum i zobaczyłem, że bardzo duża liczba osób ma podobny problem. Czy mogę coś w tej sytuacji zrobić? Jestem pewny, że wpłatomat źle policzył moje pieniądze. Podczas wpłaty dostałem komunikat, że część pieniędzy nie rozpoznano, włożyłem je drugi raz i wtedy dopiero bankomat je zabrał - jednak chyba ich nie policzył bo właśnie tyle brakuje. Proszę o pomoc w tej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
andrud4439
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
24-03-2019
Wiadomość 103 z 107 (3 882 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

W tej sytuacji proszę, złóż reklamację:

  • po zalogowaniu do Mojego ING - zakładka Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 800 163 012/ 32 357 00 62. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00,
  • w oddziale banku.

Sprawdzimy to dla Ciebie.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
238
49
29-01-2018
Wiadomość 104 z 107 (3 867 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

To jest coś strasznego. Wyjeżdżałam dzisiaj na trasę do domu ze świąt, chciałam wpłacić moje wszystkie oszczednosci na konto żeby moc zrobić przelewy i zapłacić jutro ekipie remontowej i wpłacając w Szczecinie na Krakowskiej 66 wpłatomat wyrzucił błąd po tym jak pobrał 5500zl!!!! Zadzwoniłam na infolinie oczywiście 7 dni czekania ale ja nie mam jak czekać. Nocuje dziś w samochodzie bo nie mam pieniędzy na benzynę by wrócić do domu ani na hotel. Nie mam NIC!!!! Ja błagam, zadziałajcie jakimś cudem szybciej bo nie macie chyba pojęcia jak poważne konsekwencje może mieć to co robicie. To nie jest błaganie o rozpatrzenie reklamacji, to jest błaganie o ratunek!!!! Jesteście w końcu moim bankiem a nie złodziejami!! Reklamacja ma numer 011059/042019
Odpowiedz
0 Lajków
AmeliaBanks
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
22-04-2019
Wiadomość 105 z 107 (3 474 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

AmeliaBanks, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Przekazałam informacje o Twoim zgłoszeniu do odpowiedniej jednostki banku. Niestety dzisiaj mamy dzień świąteczny i nie jesteśmy w stanie więcej zrobić. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.


Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
129
37
19-03-2018
Wiadomość 106 z 107 (3 471 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Szybko działamy. Sprawdź proszę zakładkę Wiadomości w swojej usłudze Moje ING. Tam otrzymasz odpowiedź w sprawie Twojego zgłoszenia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
161
53
04-09-2015
Wiadomość 107 z 107 (3 439 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy