Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@seboxtc Proszę sprawdź wiadomości w bankowości internetowej Moje ING Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 91 z 125 (9 674 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam mam ten sam problem, 
bankomat zjadł mi 8185 zł , wpłacałem we wpłatomacie w banku ING, od razu zgłosiłem reklamację 6.12.2018 r. Zostałem poinformowany że to duża kwota i najpóżniej w poniedziałek 10 grudnia zostanie mi zwrócona kwota. Dzisiaj dostałem informację że potrzebują więcej czasu i moja reklamacja zostanie rozpatrzona do 31.12.2018! Przecież to jest jakaś kpina z klienta... ciekawe jak mam teraz przygotować święta ? Mam nawet zdjęcia jak się wpłatomat zawiesił.Może tutaj ktoś mi pomoże i wyjaśni sprawę i odzyskam swoje pieniądze!

Odpowiedz
0 Lajków
Kubalonek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2018
Wiadomość 92 z 125 (9 608 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer reklamacji: 003862/122018.
Odpowiedz
0 Lajków
Kubalonek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2018
Wiadomość 93 z 125 (9 607 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Kubalonek Proszę sprawdź w Moim ING wiadomości Emotikon: Szczęśliwy pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 94 z 125 (9 548 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer sprawy : 000111/032019

 

Dnia 01.03.2019 wpłatomat w Galerii Krakowskiej zaraz przy waszym oddziale wciągnął mi pieniądze, pech chciał że ich wcześniej nie przeliczyłam było to około 3800-4000. Od razu udałam się do oddziału, złożyłam reklamacje. Pani poinformowała mnie, że w piątek sprawa napewno nie zostanie załatwiona, bo przed weekendem. Zostałam bez środków przez cały weekend. Dzisiaj dzwoniąc na infolinię , aby sprawdzić status reklamacji słyszę, że macie czas do 08.03. Taka sytuacja jest dla mnie niewyobrażalna. Bankomat wciągnął moje pieniądze, nie zaksięgował ich na rachunku, a od banku otrzymuje informacje, że macie czas ? Jestem zszokowana tym w jaki sposób traktujecie klientów oraz tym w jaki sposób obracacie ich pieniędzmi.

alusia340
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
04-03-2019
Wiadomość 95 z 125 (8 289 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 96 z 125 (8 286 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Nadal nic w mojej sprawie nie zrobiono, jestem od piątku bez pieniędzy..... myślę że nie wymaga to komentarza.

Odpowiedz
0 Lajków
alusia340
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
04-03-2019
Wiadomość 97 z 125 (8 181 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@alusia340 Przepraszamy Cię za tak długie rozpatrywanie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 98 z 125 (8 172 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dnia 16.03.2019 we wpłatomacie ING w Kędzierzynie-Koźlu na ul. Piastowskiej wciągnęło mi 6800 zł. Zgłosiłam sprawę na infolinii i obiecano mi wpływ środków na konto 18 lub 19 marca. Wczoraj zadzwoniłam z ponagleniem to Pani poinformowała mnie, że ponagliła prośbę o rozpatrzenie reklamacji i prawdopodobnie tego samego dnia otrzymam środki. Kiedy dzisiaj zadzwoniłam, ponieważ środki nie wpłynęły, otrzymałam informację, że nie mogą na razie rozpatrzyć reklamacji, gdyż nie wiadomo kiedy nastąpi przeliczenie urządzenia i pierwotny termin rozpatrzenia reklamacji (23.03) zostanie wydłużony. Jak długo może się to ciągnąć? Reklamacja nr 008291/032019.
Odpowiedz
0 Lajków
sandra2410
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-03-2019
Wiadomość 99 z 125 (7 858 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

sandra2410, dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki. Mam nadzieję, że uda się szybko ją wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 100 z 125 (7 847 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy