Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@seboxtc Proszę sprawdź wiadomości w bankowości internetowej Moje ING Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 91 z 125 (11 999 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam mam ten sam problem, 
bankomat zjadł mi 8185 zł , wpłacałem we wpłatomacie w banku ING, od razu zgłosiłem reklamację 6.12.2018 r. Zostałem poinformowany że to duża kwota i najpóżniej w poniedziałek 10 grudnia zostanie mi zwrócona kwota. Dzisiaj dostałem informację że potrzebują więcej czasu i moja reklamacja zostanie rozpatrzona do 31.12.2018! Przecież to jest jakaś kpina z klienta... ciekawe jak mam teraz przygotować święta ? Mam nawet zdjęcia jak się wpłatomat zawiesił.Może tutaj ktoś mi pomoże i wyjaśni sprawę i odzyskam swoje pieniądze!

Odpowiedz
0 Lajków
Kubalonek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2018
Wiadomość 92 z 125 (11 933 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer reklamacji: 003862/122018.
Odpowiedz
0 Lajków
Kubalonek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2018
Wiadomość 93 z 125 (11 932 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Kubalonek Proszę sprawdź w Moim ING wiadomości Emotikon: Szczęśliwy pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 94 z 125 (11 873 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer sprawy : 000111/032019

 

Dnia 01.03.2019 wpłatomat w Galerii Krakowskiej zaraz przy waszym oddziale wciągnął mi pieniądze, pech chciał że ich wcześniej nie przeliczyłam było to około 3800-4000. Od razu udałam się do oddziału, złożyłam reklamacje. Pani poinformowała mnie, że w piątek sprawa napewno nie zostanie załatwiona, bo przed weekendem. Zostałam bez środków przez cały weekend. Dzisiaj dzwoniąc na infolinię , aby sprawdzić status reklamacji słyszę, że macie czas do 08.03. Taka sytuacja jest dla mnie niewyobrażalna. Bankomat wciągnął moje pieniądze, nie zaksięgował ich na rachunku, a od banku otrzymuje informacje, że macie czas ? Jestem zszokowana tym w jaki sposób traktujecie klientów oraz tym w jaki sposób obracacie ich pieniędzmi.

alusia340
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
04-03-2019
Wiadomość 95 z 125 (10 614 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 96 z 125 (10 611 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Nadal nic w mojej sprawie nie zrobiono, jestem od piątku bez pieniędzy..... myślę że nie wymaga to komentarza.

Odpowiedz
0 Lajków
alusia340
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
04-03-2019
Wiadomość 97 z 125 (10 506 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@alusia340 Przepraszamy Cię za tak długie rozpatrywanie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 98 z 125 (10 497 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dnia 16.03.2019 we wpłatomacie ING w Kędzierzynie-Koźlu na ul. Piastowskiej wciągnęło mi 6800 zł. Zgłosiłam sprawę na infolinii i obiecano mi wpływ środków na konto 18 lub 19 marca. Wczoraj zadzwoniłam z ponagleniem to Pani poinformowała mnie, że ponagliła prośbę o rozpatrzenie reklamacji i prawdopodobnie tego samego dnia otrzymam środki. Kiedy dzisiaj zadzwoniłam, ponieważ środki nie wpłynęły, otrzymałam informację, że nie mogą na razie rozpatrzyć reklamacji, gdyż nie wiadomo kiedy nastąpi przeliczenie urządzenia i pierwotny termin rozpatrzenia reklamacji (23.03) zostanie wydłużony. Jak długo może się to ciągnąć? Reklamacja nr 008291/032019.
Odpowiedz
0 Lajków
sandra2410
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-03-2019
Wiadomość 99 z 125 (10 183 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

sandra2410, dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki. Mam nadzieję, że uda się szybko ją wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 100 z 125 (10 172 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy