22-04-2020 09:54
22-04-2020 10:45
Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
22-04-2020 11:36
22-04-2020 11:39
Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła😊
08-08-2020 14:47 | Edytowano: 08-08-2020 14:55
08-08-2020 15:04
@Ringram Przykro mi, że przydarzyła Ci się taka sytuacja. Proszę, podaj nam numer reklamacji, którą złożyłaś na infolinii (znajdziesz go w wiadomości w Moim ING; wystarczy, że klikniesz ikonę "ludzika" w prawym górnym rogu, tam będzie zakładka "Wiadomości"). Wspomniałaś, że wpłatomat "wciągnął" ponad 10 tyś zł. Czy wpłaciłaś całą tę kwotę za jednym razem? Prosimy, aby do naszych urządzeń wpłacać max. 50 banknotów za jednym razem. Wspominamy o tym, na naszej stronie- https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/wplatomaty Przy wpłacaniu większych sum, rekomendujemy rozdzielenie kwoty na kilka mniejszych części.
08-08-2020 15:22 | Edytowano: 08-08-2020 15:22
08-08-2020 15:28
@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji sprawa wyjaśni się znacznie szybciej.
08-08-2020 16:19
10-08-2020 08:13
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |