Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Niestety u mnie dziś taka sama sytuacja. To jakaś paranoja. Narażanie klientów na niepotrzebny stres. Mój nr reklamacji - 013874/042020 ciekawa jestem kiedy zostanie rozpatrzona. Jestem wkurzona na maxa! Więcej pieniędzy nie wpłacę, to pewne.
Odpowiedz
0 Lajków
MARKON1540
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-04-2020
Wiadomość 111 z 125 (5 181 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 112 z 125 (5 174 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Już są! Dziękuję za pomoc! Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
MARKON1540
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-04-2020
Wiadomość 113 z 125 (5 162 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 114 z 125 (5 159 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
Sytuacja sprzed chwili - wpłatomat w Bielsku na Gazowniczej 5 wciągnął ponad dziesięć tysięcy złotych i wyświetlił napis awaria. Nie zaksięgował tego na koncie nie wydrukował potwierdzenia, nic. Zadzwoniłam na infolinię i zgłosiłam to więc miła pani powiedziała mi że reklamacja zostanie rozpatrzona do UWAGA 28 sierpnia!!! Czyli bank będzie obracał moimi pieniędzmi dwadzieścia dni!!??? A co ja mam zrobić? To jest zwykle złodziejstwo i normalny skandal. Natychmiast powinien zjawić się technik zablokować wpłatomat i przeliczyć pieniądze!!! Dodam że po 20 minutach wpłatomat cudownie się naprawił!! Czyli przyjdzie następny pacjent i albo jemu na nogi wyrzuca te pieniądze, albo też go okradnie?!? Co to do cholery jest?? Likwiduje konto, jak tylko odzyskam pieniądze, naprawdę to skandal jak dla mnie!!!! Dwadzieścia dni obracania moja nigdzie nie zaksięgowana kasą?? O ile w ogóle ja zobaczę?? Bo jaki mam dowód że ją wpłaciłam??? Numer reklamacji 005947/082020
Odpowiedz
0 Lajków
Ringram
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-08-2020
Wiadomość 115 z 125 (4 594 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Ringram Przykro mi, że przydarzyła Ci się taka sytuacja. Proszę, podaj nam numer reklamacji, którą złożyłaś na infolinii (znajdziesz go w wiadomości w Moim ING; wystarczy, że klikniesz ikonę "ludzika" w prawym górnym rogu, tam będzie zakładka "Wiadomości"). Wspomniałaś, że wpłatomat "wciągnął" ponad 10 tyś zł. Czy wpłaciłaś całą tę kwotę za jednym razem? Prosimy, aby do naszych urządzeń wpłacać max. 50 banknotów za jednym razem. Wspominamy o tym, na naszej stronie- https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/wplatomaty Przy wpłacaniu większych sum, rekomendujemy rozdzielenie kwoty na kilka mniejszych części. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 116 z 125 (4 590 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
Wpłata była dokonana w 4 transzach, trzy poprzednie bankomat każdorazowo potwierdzał. Dopiero czwarta transzę banknotów połknął i ogłosił, że ma awarię. Umiem czytać ze zrozumieniem a także jak sądziłam obsługiwać wpłatomaty. Numer reklamacji jest w moim poście powyżej. Czy faktycznie będę musiała czekać 20 dni na rozwiązanie tej sprawy? A to nie jest tak że powinien od razu ktoś zablokować wpłatomat i przeliczyć zawartość? Będziecie to liczyć za dwa tygodnie? To jakaś kpina. A jeśli ja pilnie potrzebuje tych pieniędzy do dyspozycji to co macie do zaproponowania oprócz "bardzo nam przykro"?
Odpowiedz
0 Lajków
Ringram
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-08-2020
Wiadomość 117 z 125 (4 585 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji sprawa wyjaśni się znacznie szybciej. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 118 z 125 (4 580 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę bardzo wdzięczna.
Odpowiedz
0 Lajków
Ringram
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-08-2020
Wiadomość 119 z 125 (4 565 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przypominam o mojej sprawie.
Odpowiedz
0 Lajków
Ringram
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-08-2020
Wiadomość 120 z 125 (4 473 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy