22-04-2020 09:54
22-04-2020 10:45
Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
22-04-2020 11:36
22-04-2020 11:39
Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła😊
08-08-2020 14:47 | Edytowano: 08-08-2020 14:55
08-08-2020 15:04
@Ringram Przykro mi, że przydarzyła Ci się taka sytuacja. Proszę, podaj nam numer reklamacji, którą złożyłaś na infolinii (znajdziesz go w wiadomości w Moim ING; wystarczy, że klikniesz ikonę "ludzika" w prawym górnym rogu, tam będzie zakładka "Wiadomości"). Wspomniałaś, że wpłatomat "wciągnął" ponad 10 tyś zł. Czy wpłaciłaś całą tę kwotę za jednym razem? Prosimy, aby do naszych urządzeń wpłacać max. 50 banknotów za jednym razem. Wspominamy o tym, na naszej stronie- https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/wplatomaty Przy wpłacaniu większych sum, rekomendujemy rozdzielenie kwoty na kilka mniejszych części.
08-08-2020 15:22 | Edytowano: 08-08-2020 15:22
08-08-2020 15:28
@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji sprawa wyjaśni się znacznie szybciej.
08-08-2020 16:19
10-08-2020 08:13
Witam
Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem.
Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien
... 18-07-2025ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE
Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |