Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Jak długo może trwać rozpatrywanie reklamacji??

Odpowiedz
0 Lajków
sandra2410
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-03-2019
Wiadomość 101 z 125 (10 337 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@sandra2410 O terminie rozpatrzenia reklamacji informujemy w wiadomości, którą wysyłamy na Twoją bankowość internetową. W przypadku wpłatomatów najczęściej jest to 5-7 dni. Podobną wiadomość wyślemy do Ciebie po rozpatrzeniu reklamacji, z odpowiedzią na nią. Jeśli wciąż czekasz na jej rozpatrzenie, proszę wejdź w zakładkę "Wiadomości" w Moim ING. Być może odpowiedź już na Ciebie czeka Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 102 z 125 (10 299 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Witam! Dziś wpłacałem dość dużą kwotę pieniędzy do wpłatomatu w Stargardzie w punkcie na ul. Piłsudskiego między 11.00 - 12.00. Byłem trochę zdziwimy kwotą, którą policzył bankomat bo brakowało mi ok tysiąca złotych - jednak pomyślałem, że maszyna pewnie się nie myli (nigdy nie miałem takiej sytuacji) i może nie wziąłem całej sumy z domu z portfela. Spieszyłem się, to była suma ok 15 tys zł. Miałem pewność, że brakująca kwota leży w domu, nie składałem żadnej reklamacji gdyż nie byłem pewny. Po przyjeździe do domu zobaczyłem, że jednak nic nie zostało i doszło do mnie, że ta maszyna może źle policzyła pieniądze i to nie ja popełniłem błąd. Później wszedłem na forum i zobaczyłem, że bardzo duża liczba osób ma podobny problem. Czy mogę coś w tej sytuacji zrobić? Jestem pewny, że wpłatomat źle policzył moje pieniądze. Podczas wpłaty dostałem komunikat, że część pieniędzy nie rozpoznano, włożyłem je drugi raz i wtedy dopiero bankomat je zabrał - jednak chyba ich nie policzył bo właśnie tyle brakuje. Proszę o pomoc w tej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
andrud4439
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2019
Wiadomość 103 z 125 (10 257 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

W tej sytuacji proszę, złóż reklamację:

  • po zalogowaniu do Mojego ING - zakładka Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 800 163 012/ 32 357 00 62. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00,
  • w oddziale banku.

Sprawdzimy to dla Ciebie.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 104 z 125 (10 242 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

To jest coś strasznego. Wyjeżdżałam dzisiaj na trasę do domu ze świąt, chciałam wpłacić moje wszystkie oszczednosci na konto żeby moc zrobić przelewy i zapłacić jutro ekipie remontowej i wpłacając w Szczecinie na Krakowskiej 66 wpłatomat wyrzucił błąd po tym jak pobrał 5500zl!!!! Zadzwoniłam na infolinie oczywiście 7 dni czekania ale ja nie mam jak czekać. Nocuje dziś w samochodzie bo nie mam pieniędzy na benzynę by wrócić do domu ani na hotel. Nie mam NIC!!!! Ja błagam, zadziałajcie jakimś cudem szybciej bo nie macie chyba pojęcia jak poważne konsekwencje może mieć to co robicie. To nie jest błaganie o rozpatrzenie reklamacji, to jest błaganie o ratunek!!!! Jesteście w końcu moim bankiem a nie złodziejami!! Reklamacja ma numer 011059/042019
Odpowiedz
0 Lajków
AmeliaBanks
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2019
Wiadomość 105 z 125 (9 849 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

AmeliaBanks, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Przekazałam informacje o Twoim zgłoszeniu do odpowiedniej jednostki banku. Niestety dzisiaj mamy dzień świąteczny i nie jesteśmy w stanie więcej zrobić. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 106 z 125 (9 846 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Szybko działamy. Sprawdź proszę zakładkę Wiadomości w swojej usłudze Moje ING. Tam otrzymasz odpowiedź w sprawie Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 107 z 125 (9 814 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Sytuacja z wczorwj wplatomat wciągnął 10tys zaliczki na materiał ktory mial byc wczorwj kupiony
Infolinia bezradna każą czwkac mimo moich informwcji ze poeniadze byky wpłacane na rzecz mojej działalności
010486/012020 to jest numer reklamacji
Można to przyspieszyc ? Byla to zaliczka na materiał ktory mialem mieć na poniedzialek. Trmu je rano wplacalem by za niego zaplacic. Jeslo go nie kupię bede mieć duże straty dodatkowo dzisiaj na 15.30 jestem umowiony na założenie konta firmowego w tym odziale banku co bankomat ukradl poeniadze. Wydaje mi sie ze w tej sytuacji wole zrezygnować posiadania u was konta skoro wplatomaty nie dzialaja. Nie mogę za każdym razem wpłacać koeniedzy w oooenku bo nie mam na to czasu. Jwsli nie uda mi sie kulic materiwlu bede musiał ubiegac sie od baku o odszkodowanie. Na zaliczkę mam spisana umowę ze zleceniodawca i jeslo tego nie zrobię w terminie strace spora sume.
Odpowiedz
0 Lajków
Jakub1989
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-01-2020
Wiadomość 108 z 125 (5 962 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Jakub1989 Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Zrobimy, co w naszej mocy żeby szybko rozpatrzyć Twoje zgłoszenie. Mam nadzieję, że mimo tej wpadki z wpłatomatem (złośliwość rzeczy martwych Emotikon: Smutny ) zdecydujesz się na otwarcie u nas konta firmowego.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 109 z 125 (5 958 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Jakub1989 Czy otrzymałeś już jakieś informacje w sprawie swojego zgłoszenia?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 110 z 125 (5 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy